La asociación lalinense Aspadeza es candidata a los premios Agader

El Concello de Lalín expresó su apoyo a la agrupación


Lalín / la Voz

El Concello de Lalín mostró su apoyo a la asociación Aspadeza en su candidatura a los premios Agader que este año celebran su octava edición. Una felicitación y un apoyo que el gobierno local transmitió a la agrupación a través de un escrito elaborado por el concejal de Benestar Social. En ella se destaca la «encomiable labor social» que Aspadeza viene llevando a cabo en el municipio lalinense Un trabajo que, dice, «é recoñecido por toda a veciñanza da nosa vila e goza dun gran respecto por parte de todos os cidadáns». Añade que «son innumerables as labores que leva a cabo cos seus usuarios e usuarias e por todos, neste Concello, é coñecido que forman parte dunha gran familia».

Indica que visitar su centro ocupación «é un orgullo para calquera cidadán ao ver como desde unha asociación que foi medrando pouco a pouco, pero sen descanso ao longo dos anos, se fai unha labor excepcional». El edil destaca el cariño con el que se trata a cada usuario y que, dice, «non podería ser posible sen o traballo da súa directiva e de todos os profesionais que poñen o mellor de si mesmos nun traballo brillante». El Concello muestra su apoyo firme a esta candidatura y recuerda también la línea de colaboración existente con el colectivo incrementando este año a 10.000 euros la aportación municipal.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

La asociación lalinense Aspadeza es candidata a los premios Agader