Biodiversidad y Brasil, en los campamentos urbanos de Lalín

a. ferreiroa LALÍN / LA VOZ

LALÍN

miguel souto

Con animación en la piscina lalinense finalizó ayer la primera quincena de actividades lúdicas

20 jul 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Para combatir las altas temperaturas nada mejor que acercarse hasta la piscina, y eso fue lo que programaron los monitores del campamento urbano de Lalín para despedir ayer a los chavales de la primera quincena. «A festa de despedida de cada quenda de campamento facémola habitualmente na Carballeira do Rodo pero con tanto calor optamos pola piscina», explicó la directora del campamento Patricia Martínez.

Actividad que continúa con la llegada esta misma tarde de los participantes de la segunda quincena que tomarán parte en un campamento «centrado nos xogos de Río pero que abrimos tamén ao país, a lingua e a inmensa riqueza que posúe. A biodiversidade e o respeto pola natureza, con visita incluida á Fraga de Catasós, son dúas das cuestións que trataremos ao longo de todas as quendas de campamento».

Campamentos urbanos para los que restan todavía algunas plazas por cubrir y en los que participan niños de diversas nacionalidades. «Contaremos nesta segunda quenda con cativos naturais de Paraguai, Arxelia, Barcelona e por suposto de aquí. O contar con rapaces de tantas nacionalidade nos permite tratar a interculturalidade e é algo que nos encanta».

Actividades lúdicas enfocadas a los pequeños de la casa que, en esta ocasión, tienen como punto de encuentro el pabellón de deportes de Lalín al encontrarse las dependencias de la Casa da Xuventude cerradas por las obras que se están acometiendo. Un cambio que, según Patricia Martínez, no supone ningún inconveniente para el buen desarrollo de los campamentos urbanos. «A adaptación dos rapaces foi moi sinxela e sen complicacións. O importante dunha actividade coma a que estamos a desenvolver non son precisamente as instalacións onde se faga senón as persoas que a impartan e aí penso que os rapaces están moi contentos, temos moitos repetidores pero tamén algunhas caras novas».