La plata de Noia deja en Bamarti un sabor agridulce

La Voz

LALÍN

20 abr 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

«Estamos fastidiados porque, igual que no Cocido, por un segundo e medio non logramos a vitoria, pero estamos satisfeitos porque iso quere dicir que imos moi rápido e fixemos mellor posto que os nosos rivais na clasificación do galego». Así resume el piloto estradense José Miguel Martínez Barreiro el segundo puesto que cosechó el pasado fin de semana en el Rali Ría de Noia, la tercera prueba puntuable para el Campionato Galego de Ralis.

El de A Estrada reeditó el segundo cajón del podio que había logrado ya en el Cocido, e incluso firmó una diferencia menor, ya que en Noia Manuel Senra se proclamó vencedor por una distancia de apenas 1 segundo y 58 centésimas. El bicampeón gallego explicaba ayer que en Noia «a vitoria puido escapársenos no último tramo, no que estabamos tentando facelo tan ben que tiven un erro nun cruce, e tiven que dar marcha atrás; perdemos cinco segundos que xa non había marxe para recuperar». A sabiendas de que Senra no está compitiendo por el título autonómico, Bamarti recordaba que la prueba de Noia le ha servido para recortar distancias con Alberto Meira, cuarto, y ampliar ventaja respecto a sus perseguidores. «O abandono de Ares e Vilariño déixaos máis descolgados, e nós, de cara ao campionato, pois seguimos sumando puntos e xa estamos máis cerca de Meira», recordaba Martínez Barreiro.

Continuando con las similitudes con el Rali do Cocido, en Noia se vivió de nuevo una climatología cambiante a la que el 306 de Bamarti se adaptó mejor que en Lalín. «Cambiamos as reglaxes da suspensión do coche, e respondeu moito mellor; defendémonos case igual de ben en mollado coma en seco». Esa competitividad que mostró su Peugeot ha dejado en el piloto estradense muy buenas sensaciones de cara al campeonato, y siguiendo esa línea, Bamarti se mostraba positivo a la hora de destacar que «á vista de que o coche funcionou ben, a nós xa nos virán ralis máis beneficiosos, nos que ou chova ou faga sol, pero non as dúas cousas». Además, el bicampeón estradense considera que «agora, cando corremos vemos que os nosos tempos son coma os dos demais aspirantes ao título; mágoa non volver ter carreira ata dentro de dous meses».