La Xunta confirma que los recortes del verano en el servicio de Pediatría de Forcarei serán definitivos

La Voz A ESTRADA / LA VOZ

FORCAREI

cedida

08 ene 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La Xunta no tiene intención de mejorar la atención sanitaria en Forcarei. La alcaldesa, Verónica Pichel, mantuvo ayer un nuevo encuentro con el gerente del Área Sanitaria Pontevedra-O Salnés, José Ramón Gómez Fernández, que confirmó el carácter definitivo de los recortes aplicados meses atrás en el servicio de Pediatría.

Pichel se mostró indignada por la respuesta del ejecutivo gallego a las demandas de los forcaricenses. Según indica, desde la gerencia se le transmitió literalmente que «o Concello está ben atendido en relación ao número de usuarios e patoloxías». «Gómez Fernández defendeu incluso que non existen reclamacións contrarias dos forcaricenses, obviando as 650 sinaturas recollidas na camapaña que se desenvolveu en Forcarei e Soutelo de Montes e que precisamente foron presentadas pola alcaldesa no rexistro oficial da Xunta en Pontevedra tras a primeira reunión co xerente no mes de novembro», explican desde el gobierno local.

En la cita de ayer, a la que Pichel acudió acompañada de una representante del ANPA del colegio público de Soutelo de Montes, la Xunta dejó claro que los recortes anunciados el pasado mes de julio como una medida que en principio iba a durar solo los tres meses de verano «en realidade nunca foron provisionais», según comenta Pichel.

La alcaldesa asegura que continuará demandando y buscando soluciones a las carencias de la asistencia sanitaria en Forcarei y enfrentándose «ao crecente desinterese da Xunta por atender os graves problemas para a prestación de servizos públicos no rural galego en xeral e en Forcarei en particular».

Desde el gobierno local recuerdan que, en noviembre, al menos hubo un vago compromiso del gerente del Área Sanitaria por buscar una solución para aumentar las horas de servicio, pero aseguran que esta segunda vez esa opción quedó descartada por completo.

Un servicio a 40 minutos o más

«Aquela decisión de xullo condenou ás veciñas e veciños de Forcarei a ter o acceso a un servizo asistencial tan fundamental como Pediatría a unha distancia de entre corenta minutos e unha hora catro dos sete días da semana», lamenta el gobierno forcaricense.