El PP responde en el Parlamento que no sería legal municipalizar el SAF de Forcarei


a estrada / la voz

La supresión del Servizo de Axuda no Fogar (SAF) de Forcarei llegó ayer al Parlamento de la mano del BNG, que en la comisión de Asuntos Sociais exigió explicaciones por la decisión del gobierno forcaricense de cancelar el servicio antes incluso de que las trabajadoras fueran despedidas a raíz de un ERE extintivo.

La portavoz de Asuntos Sociais del grupo popular, Marta Rodríguez Arias, aseguró que el conflicto «é totalmente alleo ao Concello, xa que é consecuencia da mala xestión da empresa concesionaria que provocou a súa quebra e a apertura dun concurso de acredores». La portavoz del PP indicó que «non é legal municipalizar este servizo» y subrayó que la Xunta «habilitou unha saída outorgando unha axuda económica aos usuarios, baixo a modalidade de libranza, para que poidan contratar directamente o servizo».

El PP recordó que el Concello de Forcarei convocó un nuevo concurso para el SAF que quedó desierto y apuntó que «a reclamación para converter en funcionarias ás traballadoras non é legal nin tampouco se lle pode obrigar a ningunha empresa a aceptar o concurso». En este contexto, según los populares. «o Concello viuse abocado a ter que suspender temporalmente o servizo».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PP responde en el Parlamento que no sería legal municipalizar el SAF de Forcarei