Campos Vázquez promete trabajo y «unha nova etapa chea de proxectos»

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

DOZÓN

Miguel Souto

Fue elegido alcalde de Dozón ayer en pleno con los votos del grupo popular

14 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Adolfo Campos Vázquez fue elegido ayer regidor de Dozón relevando en el cargo a su padre, Adolfo Campos Panadeiros, que ocupó el puesto los últimos 33 años. Campos Vázquez, teniente alcalde en el Concello durante nueve años, destacó la labor de su antecesor que obtuvo en las urnas «nove maiorías absolutas e nestes anos gozou do favor absoluto dos veciños». Unos resultados que, indicó, «non se poden conseguir si o pobo, o veciño, a xente do Concello, non está satisfeita con ese traballo». Un palmarés de apoyos y de victorias que será difícil de igualar.

Frente a los miembros de la corporación, su mujer y sus hijos, y algunos vecinos, dijo sentirse muy orgulloso de asumir el cargo abriendo, apuntó, «unha nova etapa» a la que aporta su experiencia. Prometió que «lle dedicarei o máximo esforzo a conseguir cousas, mellorar a vida dos veciños, e tirar para adiante con este Concello» e incidió en que tanto él como el resto del grupo del PP afrontan esta «nova etapa chea de ilusión e chea de proxectos» de futuro.

Jura del cargo

Tras jurar el cargo después de una elección en la que contó con los apoyos de todo el grupo del PP anunció que «vou a ser o alcalde de todos, dos que nos votaron e nos deron a súa confianza e dos que non nos votaron, non nos deron a súa confianza e elixiron outras opcións». Se dirigió a los ediles de BNG y Ucin pidiéndoles «unha oposición construtiva», señalando que «a porta do meu despacho sempre estará aberta para vos».

Agradeció a los miembros de su grupo y de la candidatura del popular el apoyo que le brindaron y su confianza dando la bienvenida especialmente a Diego Fraga Fernández, que ayer tomó posesión como concejal del PP al inicio de ese pleno extraordinario y a Tifany Silva, que se incorporó este mandato como concejala y a todos los que formaron parte de candidaturas presentes y pasadas de la formación en Dozón.

La celebración del pleno coincidió con el comité de dirección del PP de Santiago. Crespo, antes de salir para la capital gallega, expresó en Lalín su felicitación a Adolfo Campos Vázquez señalando que su elección como alcalde «será bo para Dozón», apuntando que «é unha persoa con experiencia política» felicitándolo tanto a él como al regidor saliente.

De Campos Panadeiros dijo que «lle estou moi agradecido da relación persoal e institucional durante todos estes anos», indicando que «gaña nas distancias cortas». Le deseó «unha boa xubilación» y aseveró «no trato cercano é un cabaleiro».

Críticas del BNG

El BNG considera que «non viñemos escoller un novo alcalde de Dozón senón que continúa o réxime porque seguimos co mesmo alcalde que estaba agochado detrás do nome do pai». Se preguntan si después de nueve años quiere hacer algo nuevo. Dudan que tenga «un proxecto novo para Dozón» y creen que «seguirá facendo o mesmo que ata agora: nada». Aplican a Dozón una frase de Castelao señalando que «a nosa vaca ten o pesebre no Concello de Dozón e os tetos nas empresas do clan Campos. E o que non lle dá de comer a unha vaca non ten dereito a muxila», sentencian.

Tras la sesión de ayer, Campos Vázquez explicó que se convocará en breve el pleno de organización correspondiente.