Agolada celebrará plenos nocturnos para favorecer la asistencia de público

amelia ferreiroa LALÍN / LA VOZ

AGOLADA

No disponible

La sesión organizativa será el lunes, a las 22 horas, y se someterá a aprobación las dedicaciones parciales de 500 euros a ediles

03 jul 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Agolada estrenará plenos nocturnos, y sentará precedente el próximo lunes con la celebración de la sesión organizativa a las 22 horas. Contundencia en la explicación del alcalde Luis Calvo; «quero que a xente asista, que sepa o que pasa dentro do concello e como se goberna e é a mellor hora para que veña». En verano plenos a las 22 horas y en verano a las 21 es la propuesta del regidor al igual que una «pequeniña dedicación aos concelleiros de 500 euros ao mes, que algo terán que cobrar». En cuanto a su sueldo se muestra invariable en que los agolenses son los que tendrán la última palabra a la hora de fijarlo a través de su decisión, pero con una variable en el proceder. «Dende a subdelegación dixéronme que facer unha votación en urna era ilegal, que había que pedir permisos, polo que barallo a posibilidade de facelo a man alzada e senón que metan un papeliño aínda que sexa nun caldeiro pero os veciños son os que decidirán». Cantidad que insistió Calvo oscilará entre 1.200 y 1.600 euros «que nós vimos para axudar ao pobo e non para poñernos soldos catastróficos como algún de 50.000 euros ao ano, máis dietas, máis gastos de representación... paréceme insultante».

La actividad municipal de Agolada se centra también en buena medida en el rural donde se están acometiendo desbroces de cara a las fiestas que se celebran en las parroquias. «Está todo abandonado xa que non se mirou polo rural en décadas e hai aldeas que están coma cando eu era pequeno e íamos co carro das vacas», comenta Luis Calvo. En la agenda de conversaciones del regidor está solicitar permiso a Augas de Galicia para realizar nuevas captaciones de agua «xa que bombear dende o río resulta moi caro e hai que buscar outras solucións máis baratas e eficientes».