El economista Xoán Ramón Doldán da una charla hoy en Os Pendellos

La Voz LALÍN / LA VOZ

AGOLADA

A las 20.30 horas en la Casa das Neves en Agolada

27 oct 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El colectivo Somos Agolada organiza una charla sobre el impacto en el rural de la Lei de Fomento de la implantación de iniciativas empresariales en Galicia y que correrá a cargo del economista Xoán Ramón Doldán García, profesor de Economía Aplicada de la Universidad de Santiago de Compostela y que fue director xeral del Inega en el gobierno bipartito de la Xunta.

La iniciativa, que se enmarca dentro del Foro Social de Os Pendellos, tendrá lugar a las 20.30 horas en la Casa das Neves. Desde el colectivo consideran que con esta ley «o rural queda condenado, simplemente a ser un espazo onde hai recursos que poden ser explotados por foráneos sen que as comunidades locais se aproveiten destes recursos e onde se pode sacrificar todo a calquera prezo».

Critican especialmente «as facilidades que da a lei para a explotación forzosa de terras» que, consideran, «van en contra dos intereses da maioría da poboación que habita no rural, que queda sen posibilidade de defenderse e cunha desinformación cada vez maior».

Una ley que, opinan desde el colectivo, «unha das cousas máis negativas desta lei é a desregularización absoluta de distintos ámbitos que teñen que ver con sectores produtivos moi ligados aos recursos naturais, sexa o sector eólico, o sector mineiro ou o sector forestal».