«Esto foi só para facer dano, pero inimigos creo que non teño ningún»

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos A ESTRADA / LA VOZ

A ESTRADA

Miguel souto

PP, BNG y PSOE condenan las pintadas con insultos aparecidas en el negocio de Codeseda de una vecina que cierra la lista de los populares

13 may 2023 . Actualizado a las 23:21 h.

María Carmen Gaspar, que cierra la lista del PP en Codeseda (A Estrada), se encontró a primera hora de la mañana del sábado las ventanas de su negocio y la piedra de la pared del establecimiento de hostelería que regenta cubierto de pintadas realizadas con espray gris con insultos dirigidos a ella y a su marido. El día anterior por la noche se celebró en Codeseda un mitin del PSOE. Cree que quien lo hizo pudo haber estado en el acto pero está segura de que ese partido no tuvo nada que ver. «Eles non foron, foi alguén que o fixo para que lle botaran a culpa a eles pero eu non desconfío de ningún, claro que non», afirma. Mari Carmen está convencida de que «isto era só para facer dano».

«Eu levo doce anos apoiando a José (López Campos) e si bota outros doce, outros doce vou seguir apoiando. Todo o mundo sabe en Codeseda que eu son do PP e todo o mundo sabe que eu non lle fago dano a ninguén. Inimigos creo que non teño ningún», asegura con rotundidad. Ya dio parte a la Guardia Civil en ese mismo momento, los agentes ya pasaron por allí y el lunes formalizará la denuncia a primera hora en el cuartel. Deja en manos de la Guardia Civil la búsqueda del autor o autores porque «non podemos dicir nada porque non vimos a ninguén». Lo peor, apunta, fue la impotencia «de chegar ás 7.00 e ver isto». «Hoxe fixeron isto, que van facer mañá?», se pregunta.

La pintura de los cristales ya la borró con disolvente y está a la espera del seguro para dar parte una vez acabe de cursar la denuncia y que haga frente a los gastos por acto vandálico. La pintura no solo se quedó en su negocio sino que acabó también emborronando el panel donde se colocan los carteles electorales y salpicó a algunos coches aparcados de unos coruñeses que pasaban el fin de semana en una casa de turismo rural cercana y que ayer conseguían borrarla casi toda a golpe de disolvente. Los vehículos tenían pintadas algunas rayas.

Mari Carmen agradece las muestras de apoyo recibidas. Las primeras del actual alcalde y candidato del PP, José López, que le transmitía mucho ánimo. Este puso en sus redes sociales: «Que curioso que aconteza tras o primeiro día da campaña e que lle suceda a alguén da nosa candidatura. E con isto non quero apuntar a ninguén, por suposto, porque penso que as demais candidaturas si respectan a democracia, pero si quero lamentar e condenar estes feitos. Esta non é A Estrada que queremos».

López Campos espera que se pueda descubrir la autoría y, dice, se castigue a quien fuera el responsable de este acto vandálico. Por su parte el BNG de A Estrada señalaba que «os ataques homófobos son intolerábeis, vaian dirixidos a quen vaian dirixidos e veñan e de onde veñan». Y expresaba «a nosa máxima condena e repulsa por estes actos, así como polos ataques sufridos no negocio dunha integrante da candidatura do PP. Ten a nosa solidariedade. #HomofobiaNON. En democracia hai cousas que non son tolerables. Todos somos veciños e veciñas», sentenciaban.

Los socialistas de A Estrada también se sumaban a la condena de estos hechos. En su página de Facebook afirman que «condenamos os ataques que reciba calquera persoa que decide defender as súas ideas dende unha candidatura electoral. Todo o noso apoio á candidata de Codeseda do Partido Popular. Todo o noso respecto para os nosos compañeiros e compañeiras», finalizaban en su publicación.