Deza: El BNG propone que A Estrada Dixital comercialice acceso a Internet por fibra y móviles
Pretende llevar el servicio a todo el rural y abaratar los costes
a estrada / la voz
El BNG llevará a la próxima reunión del patronato de la Fundación Cultural A Estrada una propuesta para que A Estrada Dixital se convierta en proveedor de acceso a Internet a través de fibra y telefonía móvil.
La propuesta fue explicada este viernes en rueda de prensa por la edil y portavoz del BNG local, Susana Camba, y la representante de la formación nacionalista en la Fundación Cultural, Clara Iglesias. Ambas estuvieron acompañadas por Lois de la Fuente, de Galiza Nova.
Susana Camba recordó que A Estrada Dixital tiene una experiencia acumulada de más de 13 años como proveedor de acceso a Internet a través de wifi. «Pensamos que esta entidade que depende da Fundación Cultural A Estrada está en disposición de dar un salto cualitativo importante ofrecendo fibra e telefonía móbil aos veciños e veciñas da Estrada», explicó la edil. «Evidentemente non estamos a propoñer que A Estrada Dixital espalle a súa propia infraestrutura de telecomunicacións», aclaró Susana Camba. «Sería o ideal, pero iso é inasumible, pero si é posible facelo como operador virtual de telecomunicacións, unha figura moi estendida entre as empresas provedoras de acceso a Internet e telefonía móbil, que alugan as infraestruturas ás grandes operadoras para ofrecer os seus servizos», explicó la portavoz nacionalista. El BNG propone que A Estrada Dixital negocie las condiciones de alquiler con alguna de las grandes operadoras para ofrecer los servicios en el municipio.
Camba subrayó que, de esta forma, particulares, empresas y comercios podrían tener acceso a Internet de calidad a precios más asequibles. «A Estrada Dixital está rexida pola Fundación, unha entidade sen ánimo de lucro, polo que descontando os custes de explotación podería ofrecer acceso a Internet e telefonía móbil a prezos moi asequibles», explica la edil. Por otra parte, considera que también puede ser una oportunidad para que la fibra llegue a todo el rural. «Non nos podemos conformar con que chegue ao 51 % dos núcleos», dice Susana Camba.
Comentarios