La ACE ve vital para la industria local el doble carril en Castro Loureiro

Considera que las deficientes infraestructuras lastran la economía estradense


a estrada / la voz

La Asociación Comarcal de Empresarios de A Estrada (ACE) considera que la construcción de un doble carril en la subida desde Cuntis hacia A Estrada en Castro Loureiro (N-640) es vital para el futuro de la industria local. El PP estradense presentó para su debate en comisión una propuesta en este sentido que fue dictaminada a favor por todos los grupos y que se prevé aprobar en el pleno ordinario del mes de enero. La moción propone que el Concello inste al Ministerio de Fomento a habilitar ese doble carril para agilizar la circulación en una zona de curvas en la que la señalización con doble línea continua está creando retenciones a diario.

Los empresarios no solo están de acuerdo en la necesidad de un doble carril, sino que fueron ellos y los comerciantes quienes en su día trasladaron por escrito esta cuestión al Concello en busca de una solución.

Según explica el presidente de la ACE, Fernando Martínez, lejos de mejorar la seguridad en la carretera nacional, la señalización con línea continua ha ralentizado el tráfico y está generando situaciones de mayor peligrosidad. «Da Estrada a Caldas o único punto no que se pode adiantar é a recta da Anllada. Iso xera unha tensión e un estrés tremendo nos condutores, sobre todo cando pillan diante un vehículo pesado. Penso que a dobre liña continua en todo o tramo de 3,6 quilómetros que vai desde o Alto da Cruz ao cruce da Portela é prexudicial. Ao final o que pasa é que os coches acaban saltando a prohibición e adiantando ao mellor no peor momento», dice Fernando Martínez.

Quejas de socios

«Nós tivemos moitas queixas de socios. Colles un camión cargado diante e morres por aí arriba. Penso que é aínda máis perigoso agora ca antes. Teño visto adiantar máis dunha vez», cuenta el empresario.

Fernando Martínez considera que un carril de subida para vehículos lentos podría ser una buena solución mientras no avancen las obras de la variante de la N-640, que llevan años paralizadas y no parece que vayan a despegar.

Martínez destaca, además, que la inversión que tendría que afrontar el Ministerio de Fomento sería mínima, sobre todo en comparación con el coste de la variante de la carretera N-640.

Martínez: «Coas comunicacións así non temos argumentos para encher o polígono»

El presidente de los empresarios considera que «A Estrada é un dos concellos máis castigados en materia de infraesatruturas». «Aparte do problema da N-640 en Castro Loureiro, non temos un acceso á autopista, porque o da Rocha non é o ideal, e tampouco temos completada a autovía de Santiago», cuenta. «Isto é un lastre para facer despegar o polígono de Toedo. Deste xeito non temos argumentos para convencer ás empresas de que se asenten na Estrada e estamos en total desvantaxe con outras zonas», dice el presidente de la ACE. «Xeograficamente estamos moi ben situados, pero temos infraestruturas ás que non se lle tocou desde hai 50 anos. Temos que empuxar entre todos para conseguir que se melloren e atraer empresas», dice.

Lo mínimo

«O dobre carril en Castro Loureiro e a chegada da autovía de Santiago ata o dobre carril de Baloira son fundamentais. Con iso A Estrada estaría contenta, porque mellorarían moito as comunicacións con Vigo e con Santiago», cuenta Fernando Martínez. «Sen unhas comunicación medianamente axeitadas non podemos crear postos de traballo», advierte.

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