El BNG propone que el Concello apoye al comercio estradense con tiendas virtuales

La Voz

A ESTRADA

02 mar 2019 . Actualizado a las 13:59 h.

El BNG de A Estrada presentó una moción para su debate en pleno en torno al comercio local. Desde la formación propugnan que el Concello apoye la dotación de tiendas virtuales a este sector, como una forma de paliar la fuerte crisis que vive por distintas causas, entre ellas «o problema crónico dos aparcadoiros públicos da vila... e por outra banda, a influencia negativa que ten sobre o noso comercio local a cercanía á capital de Galicia», subrayó ayer el edil nacionalista, Xosé Magariños.

Aludió además al constante crecimiento del comercio electrónico, con un cambio de hábitos de consumo que también se produce en A Estrada. Por ello propugna que el Concello «ten que tomar a iniciativa para frear a crise do comercio local, poñendo todas as ferramentas que ten ao seu alcance».

Lamentó Magariños la pasividad del gobierno local y «cada día hai máis baixos comerciais pechados». Consideran desde el BNG que se puede proporcionar «unha tenda virtual aos comercios que o pidan». Incidió en que ya hay algunos que disponen de este servicio pero consideran necesario extenderlo «ao maior número de tendas físicas posíbeis, proporcionando a correspondente formación e asesoramento».