El PSOE pide rigor a Louzao y Crespo sobre la reversión de los centros de salud
DEZA
Los portavoces del PSOE en A Estrada y Lalín, Luis López Bueno y Alba Forno, salieron al paso de la rueda de prensa conjunta realizada por los alcaldes de ambos concellos para solicitar al Gobierno la reversión de sus centros de salud. «Só podemos pedirlles rigor á hora de falar das cousas, porque os dous alcaldes fixeron un ridículo espantoso. Non saben de que falan a nivel xurídico e tampouco se molestaron en asesorarse», indicaron.
Forno y Bueno aseguraron estar «moi preocupados» por la «actitude» de Gonzalo Louzao y José Crespo. «Falan sen ter ni idea e na Tesouraría Xeral da Seguridade Social botan as mans á cabeza cada vez que os escoitan dicir algo sobre este asunto», comentan los socialistas, que consideran más sensato «traballar na adscrición ou cesión de uso como propoñemos nós para telos operativos inmediatamente».
Volver a comprarlos
Bueno explicó que A Estrada pidió la reversión del centro de salud «e o Estado tivo que dicirlle que non se pode». Señaló que la reversión se solicita «cando ti es propietario dun edificio e llo cedes a alguén. É pedir que che devolvan algo que é teu».
Asimismo, recordó que los dos ambulatorios pasaron a ser propiedad del Estado en virtud de lo acordado por los plenos de A Estrada y Lalín «e a única forma de recuperar a propiedade é recompralos, aínda que nin sequera é necesario para poder telos a disposición dos Concellos», precisó el estradense. Forno afirmó que en el caso de Lalín «o Sergas aínda ten que entregarlle a posesión ao Ministerio e despois o Concello poderá facer solicitudes sobre o inmoble». Ambos reiteraron que la modificación de la ley amplía las posibilidades de adscripción y cesión gratuita a otras administraciones.
Bueno detalló que el Ministerio informó al Concello de A Estrada «que se quere a propiedade ten que mercar o edificio, e na lei non se fala de prezo de mercado». También negó que se rechazase la adscripción y los acusó de mentir sobre la cesión de uso del centro de Teis, indicando que no es necesaria la propiedad para financiar las reformas con fondos de la Xunta.