Cuíña reprocha a Abel Losada que postergue a septiembre la petición de junta de seguridad
DEZA
El coordinador de Compromiso por Lalín (CxL), Rafael Cuíña, reprochó ayer al subdelegado del Gobierno en Pontevedra, Abel Losada, su postura ante el requerimiento de celebrar una reunión con urgencia de la junta local de seguridad. Mostró su «sorpresa e indignación» tras apuntar el regidor en el último pleno y reiterarlo este martes en Radiovoz que había pedido en julio a Losada esa convocatoria de la junta pero negó esa posibilidad y postergó a septiembre su celebración.
«Eu respecto e valoro a Abel Losada, e todo o mundo ten dereito a tomar días de vacacións, mais supoño que ao fronte da Subdelegación haberá alguén capacitado para tomar decisións, e terá claro que determinado tipo de mafias non se toman vacacións», incidió Cuíña. Remarcó que las fuerzas de de seguridad del Estado deben recibir indicaciones de quien corresponde «para actuar con mans libres neste asunto». «Saín da reunión cos colectivos —añade— máis preocupado do que entrei, e penso que hai que tomar medidas máis contundentes xa, e non agardar a setembro para falar; a Subdelegación non pode quedar de brazos cruzados mentres na nosa vila se producen situacións que provocan medo en veciños».
Cuíña defiende que el Concello está dando pasos «os pasos lóxicos con discreción, mais a outra parte non pode agardar a que pase agosto». Desde CxL también apuntan que debería la Subdelegación clarificar si realmente se notificó hace meses al Concello irregularidades en el padrón, algo que no consta al regidor, porque en caso contrario sería una cuestión grave. Cuíña insistió en que CxL seguirá «sendo leal» en esta problemática.