Fernández acusa a la oposición silledense de ser «a máis daniña de todos os tempos»

amelia ferreiroa LALÍN / LA VOZ

DEZA

Cedida

Dijo poder entender el voto desfavorable del PP en el reconocimiento del crédito, «pero non o deste novo BNG»

31 jul 2024 . Actualizado a las 21:44 h.

Los votos en contra de PP y BNG en el pleno del pasado lunes impidieron aprobar el reconocimiento extrajudicial de crédito por importe de 135.128 euros, con el que el gobierno local pretendía afrontar el pago de facturas del año 2023, correspondiendo en su mayoría a consumo energético y que pretendía afrontar a través de la línea 1 de la Diputación.

La alcaldesa Paula Fernández Pena no escondía ayer su malestar ante una situación que se repite en el tiempo, reconoció. «Xa o fixeron en dúas ocasións, e é importante que se saiba o incrible dano que leva feito o novo BNG nun ano. Impediu que este concello dispuxese de 815.000 euros máis». No se espera de nuevo una pinza entre los dos grupos de la oposición, a la que tildó como «a máis daniña para os intereses dos cidadáns de todos os tempos. A que máis dano está facendo». Dijo poder entender el sentido de voto del grupo popular, que lidera Ignacio Maril, pero no de los concejales del BNG. «Visto o visto son o novo BNG. Nunca os nacionalistas silledenses tiñan votado en contra dun mecanismo de pago como este, nin sequera nos peores momentos económicos dos gobernos populares», sentenció.

En lo que respecta a la argumentación planteada por los grupos de la oposición para no apoyar el reconocimiento extrajudicial de crédito en la sesión plenaria fue tildada por la regidora como peregrina. «Din que estamos dilapidando cartos. Non sei se a xente o ve, pero o que estamos facendo son obras e aportando servizos. Son máis de 2,2 millóns de euros que temos en licitación... e falan de ruína. O único que podiamos facer entón para non dilapidar sería apagar as luces, como foi preciso realizar coas farolas cando nos meteron no plan de axuste para pagar as facturas impagadas do PP no ano 2012», argumentó Paula Fernández.

Facturas por importe de más de 135.000 euros que quedaron pendientes de aprobación, pero que previsiblemente serán reclamadas judicialmente por las empresas, reconoció la regidora silledense, «así que o único que conseguiron é que varias empresas non cobren un servizo prestado no ano 2023, e grazas ao BNG irán ao xulgado a reclamar ese pago que afrontaremos sen necesidade dos seus votos pero con intereses. Foi a súa decisión perder cartos públicos». Para Pena detrás de estas decisiones hay una hoja de ruta clara, «intentar afogarnos economicamente xa que nin o BNG nin o PP queren que fagamos obras».