Mario López afirma que el Arena cierra por la mala gestión en personal

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

27 jul 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

El cierre del Lalín Arena del 1 al 16 de agosto por labores de mantenimiento, reparaciones y desinfección sigue sin convencer un año más al PSOE. Su concejal, Mario López, acusó ayer al responsable municipal de complejo deportivo, Avelino Souto, de mentir sobre los motivos de esa clausura temporal de forma sistemática que obedece a su decisión unilateral, ya que «ante a incapacidade para xestionar o pavillón e o seu persoal, opta por deixar a centos de usuarios sen este servizo público no momento do ano no que moitas teñen máis tempo para facer deporte».

López cree que ese cierre «pode ser unha decisión política cuestionable e debatible», para cargar contra Souto al tildar de intolerable que un servidor público «se ría dos usuarios mentíndolles cada ano ao buscar unha escusa nova coa que xustificar o peche». Recuerda que un año se cerró por un cambio de máquinas «que se fixo nunha mañá; logo alegou actuacións na piscina, que non cuestionamos, pero que non impedirían en ningún caso o normal funcionamento do resto da instalación». Respecto a este verano y el mantenimiento, López critica que no se especifique qué se va a hacer y si afecta espacios como la sala de musculación o las pistas de pádel. Y reclama que el 17 «como mínimo estea a pleno funcionamento o baño turco que leva avariado desde hai case un ano».

Incide además en el malestar de deportistas que deben parar o modificar sus rutinas o desplazarse a gimnasios privados o a otros municipios.