Vilariño arranca la campaña con Ana Pontón «para darlle a volta a Lalín»

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

DEZA

Miguel souto

Apuesta por un Concello «xusto, feminista e os mellores servizos»

13 may 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG arrancó la campaña electoral en Lalín con un acto celebrado en el Salón Teatro que contó con la portavoz nacional de la formación, Ana Pontón, y el candidato por Lalín, Paco Vilariño. El cabeza de lista agradeció a la portavoz del BNG su apuesta por la capital dezana como escenario de su primer mitin de campaña y al público que llenó el recinto «pola ilusión e as gañas de mudar Lalín».

Vilariño aseguró que «o BNG no vindeiro goberno de Lalín vai ser quen de darlle esperanza á xente». Puso de relieve una lista «coa mellor candidatura con diferenza, unha candidatura de mulleres e homes valentes, preparados, dispostos a dar o mellor de si para devolverlle Lalín á xente». Con el BNG en la alcaldía, Vilariño, asegura «un Lalín de iguais, un goberno sen filias e fobias, onde si prime o traballo polos veciños e veciñas, e non os favores aos amigos».

Defendió el nacionalismo «porque é sinónimo de máis e mellores servizos públicos, acción municipal, promoción da economía e o emprego, e políticas para a mocidade que non use aos mozos e mozas coma moeda de cambio electoral». El candidato nacionalista a la alcaldía de Lalín presentó un programa «para darlle a volta a Lalín», empezando, apuntó, por el modelo urbanístico. En este sentido explicó que «temos un modelo de vila pensado para as persoas, recuperando os espazos públicos para a xente e dinamizando así a economía e a vida nas nosas rúas».

Ana Pontón puso el modelo municipal de éxito del BNG como «o mellor aval» para pedir la confianza de los vecinos y extender ese modelo a toda Galicia. Criticó la falta aún de ambulancia medicalizada y las carencias en materia de sanidad y abogó por «un goberno municipal en Lalín liderado por un BNG que non cale ante o goberno da Xunta nin ante ninguén cando se trata de defender os interese deste concello». Pontón instó a la militancia y a los simpatizantes a aprovechar la máximo la campaña «porque imos a por todas, porque saimos a gañar esa Galiza en grande como xa facemos nos concellos onde gobernamos».

La portavoz nacionalista destacó a un candidato que «sente un profundo orgullo por este concello, coñece as súas necesidades e está acompañado por un equipazo de homes e mulleres comprometidos e convencidos de que otro Lalín é posible».

En su intervención, Paco Vilariño acusó al gobierno del PP de «convocar un pleno urxente a 24 horas de comenzar a campaña electora para aprobar con urxencia dúas cacicadas máis das súas no tempo de desconto». Cree que «a xente demanda o cambio preciso no noso concello» criticando la labor desarrollada estos cuatro años. Destacó el trabajo realizado por el BNG en Lalín recordando el papel revindicativo de la formación demandando una sanidad pública de calidad. En el acto intervinieron también la número 2 de la lista, Ariadna Fernández y la número 5, Cristina Villar que revindicaron el papel de las mujeres y del rural en el futuro de Lalín. Fernández defendió «un rural en pé de igualdade co urbano» y al sector agroalimentario como motor del concello y apostó por una educación en el rural.