Alfonso Rueda: «Jorge Cubela demostrou ser un alcalde de raza no que paga a pena confiar»

La Voz A ESTRADA / LA VOZ

DEZA

cedida

26 mar 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Cerdedo-Cotobae, Jorge Cubela, fue presentado oficialmente este sábado como candidato a la reelección en los comicios municipales que se celebrarán el próximo 28 de mayo. En el acto, el candidato popular estuvo arropado por el presidente del PPdeG y de la Xunta, Alfonso Rueda, y el presidente provincial del PP, Luis López, entre otros.

Alfonso Rueda calificó a Jorge Cubela como un referente para los alcaldes del PP de Galicia porque «está en todas partes, consegue convencer a todas as sensibilidades e demostrou desde o primeiro día que é o alcalde de todos». Rueda alabó sobre todo su «capacidade de explicar, de sentir e de convencer» y definió al candidato popular como «un alcalde de raza no que paga a pena confiar». «Grazas a Jorge, Cerdedo-Cotobade é hoxe a demostración de que se poden facer cousas desde o rural e para o rural e que non hai que estar nun gran concello para desfrutar de servizos de primeira», añadió.

Poniendo en valor la vocación de servicio público del candidato a la reelección, el líder de los populares gallegos apuntó que «a única forma de devolverlle todo o esforzo e a dedicación aos seus veciños nestes anos será volvendo a confiar nel como alcalde cunha maioría absoluta». «É o momento de volver confiar en Jorge Cubela para que se sigan facendo as cousas como se están facendo, para que continúen vindo investimentos a Cerdedo-Cotobade e para que todo o que ten agora mesmo enriba da mesa non sexa máis que a continuidade do xa conseguido», dijo Rueda.

Conocer a cada vecino

Por su parte, Cubela prometió «seguir loitando» por los vecinos y continuar transformando el Concello para convertirlo «nun lugar no que a xente pense á hora de construír o seu fogar ou investir». El candidato del PP presumió de conocer «a todos os veciños e cada recuncho de Cerdedo-Cotobade» y pidió a los cerdedenses que sigan apostando «por un goberno estable e fiable», sin arriesgarse «con experimentos a dúas bandas».