El PP critica que Agolada cerró el 2022 con 24.000 euros en las cuentas y 570.000 de deuda

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

04 mar 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP de Agolada considera que el presupuesto aprobado por el grupo de gobierno en solitario «pon de manifesto a nefasta xestión dos catro anos de mandato» y se pregunta cómo Luis Calvo puede cerrar el 2022 con 24.000 euros en las cuentas «e debendo 576.000 euros a provedores, mentres fulmina á velocidade do son o remanente deixado polo anterior goberno de máis de 600.000 euros». Consideran que «o alcalde funde o aforro, funde as contas e encima ao pobo non se lle nota nada máis aló de botar cemento nalgunha aldea e medio arranxar algún lavadoiro».

Con esta situación, dicen, «non é de estrañar que o Ministerio de Facenda inclúa a Agolada como concello que debería acollerse a rescate financieiro» y temen que esa deuda no sea real sino «a punta do iceberg do que se aventura nesta primeira parte do ano». Denuncian que «o goberno de Calvo auméntase o salario mentres vincula ás traballadoras do SAF ao soldo mínimo no canto de asocialas ao convenio específico que lle permitiría ter unha maior retribución». El PP sale al paso también de las declaraciones del regidor que apuntaba que no fue invitado a la reunión de las parcelarias. La portavoz del PP, Carmen Seijas, señala que «mantivo unha conversa telefónica coa directora xeral a quen lle dixo que asistiría á reunión» y pregunta a Calvo si después de una invitación formal «que negou» por parte del conselleiro de Educación a un acto en Lalín al que «non considerou interesante achegarse para falarlle do colexio no canto de facer anuncios demagóxicos de manifestacións».

Seijas acusa al regidor de «tratar de enganar ás familias con promesas como a de dar un pago por nacemento dun fillo de 1.000 euros» recordando que en campaña prometiera 2.500 y en las bases indica que no se dará la ayuda a los vecinos si perciben esa cuantía por otro lado como puede ser la tarjeta bienvenida de la Xunta y critica que lejos de subir, reduce las ayudas al club náutico de Brocos, la Banda y la SD Agolada «coas que debe ter un problema persoal». Respecto a las quejas de Calvo del trato de cargos de la Xunta señala que «xa nos gustaría que el tivese por nos a metade de respecto que ten a Xunta por el».