Cuíña acusa a Crespo de hacer campaña electoral con permanentes anuncios de obras

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

07 feb 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El candidato a la alcaldía por CxL, Rafael Cuíña, pregunta al alcalde de Lalín, José Crespo, si tiene algún tipo de preocupación electoral «ante os permanentes anuncios de obras que non soupo executar en catro anos a catro meses das elección, e cun afán dilapidador dos cartos dos veciños, propios de réxime autoritario». Considera «case cómico, se non fose intolerable» el anuncio de un parque en la zona de la antigua sala Sauces con un coste de «100.000 euros e sen proxecto coñecido». Calcula que, teniendo en cuenta los períodos legales de adjudicación «con ofertas que se poden enviar ata o 20 de febreiro, o derrubo farase en plenas eleccións», a lo que añade el anuncio de la compra de los terrenos de la Gran Plaza y la compra de la Casa de Álvaro.

Pide a Crespo que «teña lealdade co pobo de Lalín» y no utilice el Concello «para facer campaña electoral e propaganda do seu con cartos de todos, despois de ser incapaz de rematar ningún dos proxectos prometidos en 2019, e so facelo cos Edusi que conseguiu e deixou o goberno anterior».

Cuíña mostró su preocupación por el «absoluto abandono de Donramiro» y considera intolerable el retraso de las obras con fondos europeos de rehabilitación del entorno de la iglesia, un proyecto «conseguido no goberno anterior».