Lorenzo defiende la legalidad de los procedimientos para la Gran Praza y desmiente al BNG

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

DEZA

Miguel souto

Asegura que Vilariño utilizó uno parecido en Moneixas para adquirir una parcela, acusándolo de actuar «de mala fe»

03 feb 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

La concejala de Urbanismo de Lalín, Raquel Lorenzo, rebatió «ao cento por cento» los argumentos dados por el portavoz del BNG, Francisco Vilariño, que cuestionaba la legalidad de la compra de los terrenos de la Gran Praza. Asegura que «os procedementos administrativos previstos polo goberno local nesta operación son totalmente legais e válidos». Cree que el portavoz nacionalista llevó a cabo estas afirmaciones «desde unha absoluta ignorancia urbanísticas ou desde a mala fe de querer torpedear o proxecto con falsidades por puros intereses partidistas». Le recomienda «que cambie de asesores para non quedar en evidencia».

Lorenzo subraya que «con só revisar o PXOM, podería comprobar que os usos que pretende darlle o goberno local aos terreos da Gran Praza, que forman parte da área de reparto 26, están contemplados e son perfectamente compatibles cos usos permitidos na ordenanza 3.1». Afirma que la normativa urbanística permite que esa superficie pueda dedicarse a espacios libres y zonas verdes de los tipos A y C que se corresponden «con parques e xardíns e áreas de xogo e recreo para nenos». Un motivo por el que considera «absurdas» las afirmaciones de Vilariño que defendía que era necesaria una modificación puntual del PXOM para poder adquirir los terrenos y modificar su uso, entendiendo que este era solamente residencial. Para la concejala de Urbanismo «o voceiro do BNG meteu a pata ata o fondo, posto que obviou que el mesmo utilizou un procedemento semellante en Moneixas sendo concelleiro para mercar unha parcela».

Lorenzo insiste en que la negociación con los propietarios se llevó a cabo «tendo en conta o informe de valoración realizada polos técnicos municipais» y que el acuerdo de compra «cínguese á cantidade estimada por eles» con lo que tanto el precio estipulado como los trámites iniciales «son totalmente legais e terán continuidade conforme ao previsto». Para la titular de Urbanismo y «coas consideracións dos técnicos municipais enriba da mesa» queda claro que «as declaracións de Vilariño distan moito da realidade» y opina que «as súas críticas e ese alarmismo tan forzado responden a unha estratexia partidista para boicotear o proxecto e non á busca dun futuro mellor para o pobo de Lalín».

En cuanto a la necesidad del proyecto, que también esgrimía el portavoz nacionalista, Lorenzo indica que «está máis que xustificada para avanzar no proceso de humanización do centro do pobo e para poñer espazos públicos ao servizo da veciñanza». Está convencida de que «o que lle molesta aos nacionalistas é o cumprimento dun compromiso realizado polo goberno de Crespo e acadado coa veciñanza». Por último, le recomienda que «antes de facer de apóstolo da desgraza, procure informarse para evitar ter que rectificar ou quedar en ridículo».