El PP critica el pobre recibimiento a los Reyes Magos en Agolada

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

Cedida

07 ene 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP de Agolada acusa al gobierno local de falta de sensibilidad para con los niños que el día 5 se acercaron para ver a los Reyes Magos «con moita ilusión». Indican que «cal foi a súa sorpresa cando viron que a cabalgata era un só coche cun carrito no que ían apiñados os tres Reis Magos» señalando que muchos niños «preguntaban se non había máis carrozas».

Se quejan de que «chegando á Nacional non se cortou o tráfico para que fixeran o seu percorrido as súas Maxestades co conseguinte perigo para a seguridade de maiores e pequenos» y que cuando se llegó a la Praza do Concello, donde tiene lugar tradicionalmente la recepción de los Magos de Oriente a los niños «non había nen sequera un portal de Belén», que suele ser habitual. En la Plaza, dicen, «sentados nas súas sillas, os Reis entregaron os regaliños».

Desde el PP creen que para mantener la ilusión de los niños en un día tan especial «só fai falta un pouco de querer facer as cousas ben, de querer manterlle a ilusión aos nenos e ter un mínimo de sensibilidade» y que creen, es algo que se debe mimar al máximo en cualquier pueblo.