El BNG defiende el comercio de proximidad y el producto gallego

R. R. LALÍN / LA VOZ

DEZA

Cedida

07 dic 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG pone en marcha una campaña en defensa del comercio de proximidad y del producto gallego en los concellos de las comarcas de Deza y Tabeirós-Terra de Montes. Estas actuaciones se desarrollarán en los próximos días con la colocación de carteles a la que se sumarán la realización de reuniones con asociaciones de comercio en las diferentes localidades de la zona y el reparto de folletos explicativos sobre la importancia de comprar en el comercio local y apostar por los productos gallegos. Una campaña de concienciación ciudadana que persigue, apuntan desde la formación nacionalista, «potenciar a nosa economía e dar saída a producción da nosa comarca e á galega».

A través de esta iniciativa se quiere resaltar «que o sustentable, o ecolóxicos, o que xera riqueza e emprego aquí, o que mantén vivas e dinámicas as nosas vilas, é a produción propia, galega, e tamén as tendas de negocios do comercio de proximidade». Destacan el gran potencial ganadero de la comarca con 2.700 explotaciones y más de 62.000 cabezas de ganado que «producen leite de calidade e cun sector da horta (arandos, fresas, xudías, pementos) e fructícola (castaña e mazá) cada vez máis relevante, de excelente calidade» abogando, de forma urgente, por «impulsar unha marca de calidade e de identificación de orixe dos nosos produtos da horta, así como prezos xustos, mantidos no tempo, para a nosa leite e a nosa carne».

Creen que los gobiernos municipales deberían arrimar el hombro «incrementando as actividades culturais, deportivas e de todo tipo para que, por unha banda, a poboación teña motivos para saír a rúa e por outra, atraían poboación ás vilas, porque iso tamén dinamiza o comercio local».

Los nacionalistas apuestan por «depender menos da produción foránea e apoiar a produción propia, poñer o país a producir usar os nosos recursos para xerar riqueza e emprego, apoiar o comercio de proximidade».

Al mismo tiempo demandan la regularización de los horarios comerciales y ayudas para implantar o mejorar establecimientos que vendan productos gallegos así como la oposición «á instalación de grandes superficies comerciais de capital transnacional». Consideran que la Xunta debería apostar por un cambio de gobierno productivo y comercial, una necesidad que, dicen, puso más de manifiesto la pandemia y la actual crisis provocada por la subida de precios.