Arrancaron las obras de Xosé Cuíña con una tala para despejar la zona

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

Miguel souto

14 oct 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Las máquinas trabajaban ya ayer en las labores de limpieza y corta de árboles en la zona de la rúa Xosé Cuíña desde la rotonda hasta la zona más próxima a la feira nova. Los trabajos forman parte ya de las obras de humanización de la avenida Xosé Cuíña. En todo el tramo hasta la siguiente rotonda, hacia abajo, un cartel de obras ya avisa a los conductores y en el terreno están ya marcadas las señales en rojo que dibujan el nuevo trazado.

El alcalde, José Crespo, apuntaba ayer en Radio Lalín que las obras cuentan con un presupuesto de 1,1 millones de euros. Indica que «había un proxecto do goberno anterior que pretendía un proxecto parcial da avenida. Nos collemos ese proxecto que atopamos no ano 19, mellorámolo nas cousas que pensabamos que se podían mellorar, collémolo e fixemos unha renovación total da vía». Esta, apuntó, «vai ter 30 metros de ancho, imos a dispoñer de dous carrís en cada senso con amplas beirarrúas e carril bici». La primera fase, recordó, va desde la rotonda de Willi hasta la del Concello, En teoría, dijo, el plazo de ejecución es de seis meses «pero as obras sábese cando comezan pero non cando rematan, xa que sempre xorden problemas» indicando que «se fora ben debería estar no segundo semestre do ano que ven, pero non hai obras que se acaben no prazo».

Algún día, dijo, «haberá que levala ata o Alto de Vales, onde está o CIS, e ata a rúa Ponte, de onde parte a estrada de Vila de Cruces». Crespo apuntó que para la urbanización parcial entre el Arena y el Concello «houbo que conseguir os terreos, que non deron moito traballo» indicando que «non foi fácil esa negociación» señalando que «cando chegamos non estaban dispoñibles» y que fue necesario realizar esa labor.

Será, afirma, «a primeira fase de algo que vai ser a nosa particular Castellana». «Cando esté totalmente urbanizada, a avenida Xosé Cuíña vai ser a rúa máis ancha do casco urbano e moi ben dotada», añade. La pega que le pone una vez este totalmente urbanizada es que «é moi costada, cun 7 % de pendente, que é unha magoa porque dificulta moito algunhas cousas, o resto vai ser a nosa Gran Vía». Por otra parte, el regidor indicó que la obra de la rúa Arenal «vai por bo camiño» señalando que «o permiso máis difícil de conseguir xa o conseguimos, que é a autorización do Ministerio de Fomento e acabamos de recibir un informe favorable e imos preparar o que falta».