Román Santalla reconoce que sus circunstancias familiares dificultan repetir como candidato del PSOE

r. r. LALÍN / LA VOZ

DEZA

miguel souto

21 may 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

La posibilidad de que Román Santalla repita como cabeza de lista del PSOE en Lalín para los comicios del 2023 está cada vez más en el aire. Las circunstancias familiares en que se encuentra casi descarta ya que sea el candidato socialista a la alcaldía. Como él mismo reconocía ayer, tras apuntar La Voz que se podría producir cambios en este partido, su familia «é a miña prioridade total e absoluta, como non pode ser doutra maneira». Eso sí, incidía en que «temos que miralo internamente, aínda non falamos nada».

Santalla insistía en que debe valorar principalmente la situación personal, remarcando que «na vida temos que priorizar». «O máis importante é que temos un partido absolutamente renovado, un partido que está hoxe en mans de xente nova, e como todo na vida hai que ir dando pasos e o PSOE os está dando en Lalín en boa dirección», resaltó el portavoz municipal socialista. «A miña situación non é boa porque isto require unha dedicación ao 100 % e ter a cabeza asentada tamén», remarcó.

La reestructuración efectuada en el PSOE lalinense posibilita, en palabras de Santalla, que haya «xente moi válida para encabezar a lista». Aunque no quiso dar nombres, reconocía la labor que está realizando Alba Forno, cuyo nombre suena ya con fuerza para encabezar la lista. También alababa el papel del resto de compañeros en el grupo de la corporación, así como de la ejecutiva local «por detrás, con xente nova e renovada».

Ramón Santalla afirmaba que le gustaría estar al 100 % en su labor política para a la vez apuntar al hándicap importante con el que convive en la actualidad. Defendió la «revolución interna, para ter un partido aberto e falar coa xente da esquerda nosa, do galeguismo,... e hai que preparar todo para centrarnos no que temos que centrarnos, que é botar a Crespo de aí —en alusión a la alcaldía— tras perderse estupidamente a outra vez, porque é un mal gobernante tras coller vicios despois de tantos anos de facer o que quixo; e as cousas van cambiando e ten un equipo frouxo ou moi frouxo, e non está ao 100 % porque os anos lle van pasando». Cree que el PP «vai tirar os cartos, cun orzamento importante dos remanentes sen gastar en investimentos e que non os dilapide, sen gastos faraónicos».

La marcha de Nicolás González Casares al Parlamento Europeo, candidato previsto en el 2019, motivó a última hora la elección de Santalla como cabeza de lista y con poco margen de tiempo para dar a conocer su proyecto político. Ayer había ejecutiva local del PSOE para abordar temas organizativos, como visitas a parroquias o planificación de otras iniciativas, aunque podría surgir algún comentario en torno a la proximidad de los comicios del 2023 y elegir candidato.