Pablo Cacheda: «Aínda podemos chegar a alcanzar un nivel máis alto»

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

E CUIÑA

16 nov 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La victoria del Balonmán Lalín ante el Ingenio de Gran Canaria ha supuesto una descarga de ilusión en los aficionados rojinegros. Después de ocho jornadas, los jugadores de Pablo Cacheda todavía no conocen la derrota, dejando escapar tan solo un punto en lo que va de liga, tras el empate contra el OAR coruñés. Con el brillante partido jugado en tierras canarias, los dezanos demostraron ser el equipo más en forma de lo que llevamos de competición.

«Era unha proba moi dura e no cómputo xeral o equipo estivo a un nivel moi alto», explica Cacheda. El entrenador del BM Lalín se mostró muy satisfecho con el trabajo de los suyos, especialmente con Tomás, al que encumbró por su actuación decisiva. «Era un dos equipos que máis castiga os erros do rival, pero nos concedemos poucas ocasións de contraataque e obrigámolos a facer moito xogo en ataque posicional», señala.

«Tamén foi clave a fantástica actuación de Tomás, un 46 % de efectividade di moito do traballo que fixo», recalca el técnico. Cacheda también incidió en las pocas pérdidas que propició el equipo y apuntó a la comodidad en el juego posicional «atopando solucións e sen que aproveitaran os erros no lanzamento».

«

O mérito é noso

»

Sobre la ilusión que está generando el equipo en este tramo, apuntó a que aún tienen margen de mejora. «Aínda podemos chegar a alcanzar un nivel máis alto. Fixemos o mellor partido da temporada pese a ter a baixa de Pachi, que estaba sendo fundamental. Tampouco puido disputar minutos José Pedreira porque era un encontro moi físico e aínda non ten a rodaxe suficiente», explica.

«Estamos demostrando ser un equipo fiable. Sacamos os partidos e na maioría imos por diante. Non é porque os rivais sexan malos, é mérito noso por ser capaces de gañar a rivais, como o Ingenio, que ata entón estaban arrasando na liga», asegura el técnico dezano, elogiando el esfuerzo demostrado por sus jugadores.

En el capítulo de bajas, el Balonmán Lalín regresó de Gran Canaria sin contratiempos reseñables.