Pepe Solla pregonará la Feira do Cocido el día 26 en Lalín

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

DEZA

CONCELLO DE POIO

Habrá un homenaje al padre del chef, fallecido en enero

17 sep 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Lalín, José Crespo, anunció que el pregonero de la LIII Feira do Cocido será el cocinero pontevedrés José Solla González. Natural de Poio, Pepe Solla, es uno de los chefs gallegos que cuentan con estrella Michelín. Casa Solla fue el primer restaurante de Galicia en conseguir esta distinción en 1980 y el primero en ser recomendado por la guía en 1965 y cuenta también con tres soles en la Guía Repsol. Es hijo de uno de los más importantes colaboradores de la Feira do Cocido, José González Solla, que falleció el pasado mes de enero y que será homenajeado con un sencillo acto, en el que también estará su viuda, tras el pregón. González Solla apoyó desde el inicio los Premios de Gastronomía y era habitual en la Feira.

Crespo reconoce a Solla como «unha das figuras máis destacadas da gastronomía galega nos últimos anos e un dos chef que abandeirou a modernización da cociña galega mantendo a simbiose entre o magnífico produto galego e unha cociña atractiva e actualizada». Considera que «é a persoa idónea para pregoar as excelencias do Cocido que en máis dunha vez se encargou de glosar e que defendeu como un exemplo de cociña que pon en valor os produtos tradicionais e de primeira calidade galegos».

Con la invitación para pregonar el Cocido, el regidor, quiere también «poñer en valor ao sector da hostalería e a restauración que tan mal o pasou na pandemia por ter que pechar os seus negocios e aguantar os seus establecementos con restricións que dificultaron o seu traballo, e aínda así foron capaces de reinventarse e axustarse aos tempos que viñan mal dados». Cree que no hay mejor pregonero que «alguén destes sectores que transmita o optimismo, unha mensaxe de esperanza e a necesidade de devolverlle a importancia que tiveron, teñen e terán na vida social e económica de Lalín e de Galicia».