CxL y PSOE critican consultar a la hostelería con la decisión tomada

La Voz

DEZA

09 sep 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Tanto Compromiso por Lalín como el PSOE hicieron ayer una valoración de la reunión del gobierno local con la hostelería. El coordinador de CxL, Rafael Cuíña, lamentó que no hubiese en el encuentro previo de los portavoces municipales un responsable sanitario para exponer su opinión en torno a celebrar As Dores. Cuíña criticó que el PP fuese ya con la decisión tomada de celebrar las fiestas, compartiendo «o dito por algún profesional sobre o absurdo de convocalos a so unha semana do inicio e sen información previa». Afirmó que faltó «unha parte importante do sector e os que foron tiñan diversas opinións». «Así non se goberna, e non pode ser que se un hostaleiro vai contra o criterio do goberno se lle rebata e se está a favor se lle queira dar máis relevancia na reunión», apuntó, para ironizar con que «a concelleira de Cultura quere ambiente festeiro, afirmación que repetía en bucle, mentres non se daban explicacións sanitarias».

Desde el PSOE, su portavoz municipal, Román Santalla, se pronunciaba en una línea similar en Radio Lalín apuntando que Crespo ya tenía decidido celebrar los festejos, «sen importarlle nada o que digan os demáis». Dijo comprender la postura de los hosteleros que no las quieren «pois están cansos de pagar inxustamente as consecuencias da pandemia e non son os responsables dos contaxios».

Román Santalla pidió actuar con prudencia y consenso al reconocer que Lalín tiene «un sector cultural moi importante que necesita actividade». Planteó buscar un equilibrio entre esa actividad cultural y festiva y la seguridad sanitaria, «pero o que non se pode facer de ningún modo é impoñer como pretende Crespo».