El BNG cruceño demanda a Xuntos sacar a concurso la plaza de técnico de urbanismo

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

miguel souto

01 sep 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG de Vila de Cruces insta a Xuntos polo noso Concello a sacar a concurso de inmediato la plaza de técnico de urbanismo, afirmando que hace meses están elaboradas las bases. Lamentan la falta de interés del gobierno local por cubrir esta vacante, optando por adjudicar «de xeito externo e a dedo» un contrato menor de 18 horas semanales por más de 1.500 euros al mes, desde el 30 de julio al 30 de septiembre. «Temos constancia que durante as primeiras tres semanas non emitiu nin un só informe», afirman.

La formación nacionalista recuerda el proceso vivido por esta plaza, tras anular el TSXG una resolución del 2016 sobre las bases, para en el 2019 apuntar el actual equipo de gobierno su pretensión de cubrirla en el 2020. «O alcalde Luís Taboada despois de dous anos e tres meses segue a facer do Concello a súa empresa privada», critican, para aludir a la contratación de un asesor jurídico que «o único que fai relevante durante nove meses é sacar as bases do plan do IDAE con enormes deficiencias». Después, apuntan, «contrata a un asesor de comunicación cuxo único cometido é traballar de forma partidista para o grupo de Xuntos cos cartos públicos de toda a veciñanza».

Ahora se añade la incorporación del técnico de urbanismo «a dedo», lamentan desde el BNG, «sen horario fixado e que para máis inri o contrato está informado en contra por parte da secretaría municipal, xa que un persoal externo non pode cubrir as competencias de persoal funcionario». Por ello, remarcan desde el Bloque, «todos aqueles informes que leven a súa sinatura serán nulos de pleno de dereito». Por ello reclaman que se convoque con urgencia la oferta de empleo público para cubrir esa plaza en propiedad.