Salvemos Catasós cree que un ENIL evitaría la tala de Cardiego

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

04 mar 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Salvemos Catasós insiste en que la tala que se produjo en el Souto do Cardiego «foi desmesurada» y consideran que un ENIL hubiera evitado esta actuación. Señalan que «nós avisamos con tempo, cando se empezaban a facer os traballos» y creen que «se o goberno local tivera intervido ese souto seguiría en pé». Piden que «se clarifique a cuestión arredor de todos os documentos referidos á tala, así como calquera documentación referida á corta que se recibira no Concello».

Reconocen que existe un permiso de corta pero alegan que «este resolveuse para unha entresaca de madeira seca, non a tala masiva a matarrasa que se fixo». Desde el colectivo recuerdan que el PXOM sitúa la zona como suelo rústico de especial protección permitiendo «a explotación racional dos recursos agropecuarios e forestais ... sen que supoña redución da densidade do arborado existente».

Desde el colectivo ecologista lalinense reclaman al gobierno municipal la consecución del ENIL o la ampliación de la zona como Monumento Natural que echan en falta señalando que «a superficie talada é de 0,76 hectáreas, un quinto da superficie do Monumento Natural Fraga de Quiroga, enclave protexido situado a 700 metros do lugar da corta e que forma parte do mesmo ecosistema que a fraga de Casas Vellas, o souto do Cardiego e o Abineiral».