La SD Bandeira descarta el regreso a los entrenamientos


Lalín / la voz

La Sociedade Deportiva Bandeira descarta «adestramentos nin outra clase de actividades até nova orde». La directiva del club hizo público un comunicado donde recalcan que «non queremos riscos coa saúde nin tampouco que un posíbel erro pola nosa parte poida condicionar voso día a día». «Vemos que é un momento moi precipitado para o inicio do fútbol non profesional como de categorías inferiores, sobre todo cando se trata dunha actividade de lecer e non lucrativa», aducen.

«Isto trátase dun exercicio de responsabilidade por parte de toda a sociedade galega, e nós como xunta directiva non queremos cometer erros nin irresponsabilidades», explican, para incidir en que analizarán el regreso al campo de A Gandareira «no momento que a situación sexa estábel e dunha seguridade alta».

Durante las últimas semanas en el seno de la SD Bandeira se habían recibido consultas para el regreso del fútbol, pero la reactivación de casos y los distintos protocolos a cumplir les lleva a afirmar que no disponen de logística ni personal para volver.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

La SD Bandeira descarta el regreso a los entrenamientos