Cuíña apuesta por una aula de la UNED rentable y con suficientes titulaciones

a. f. LALÍN / LA VOZ

DEZA

miguel souto

29 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El anterior gobierno de Lalín tomó la decisión de cerrar el aula de la UNED en el 2015 argumentando un escaso número de matrículas y de alumnos. Una aula que se va a recuperar, según anunció el actual regidor, y que CxL confía en que «sexa rendible, senón haberá que tomar decisións. Gústame que a xente estea formada e a aula nunca me molestou, o que non había era un número de matriculacións importante e o número de alumnos era residual para o coste que tiña para o peto dos lalinenses e o goberno anterior tomou esa decisión en base aos datos», precisó el coordinador de CxL, Rafael Cuíña, en Radio Voz.

Compromiso por Lalín anunció además que apoyará la moción del grupo de gobierno para que el Estado no se haga con los remanentes de los concellos; «imos da man neste tema que me parece impresentable, goberne quen goberne en Madrid. Calquera que sexa alcalde ve que queren sacar cursos tan necesarios para outras cousas, e iso cabréate». Una próxima sesión plenaria en la que la formación se interesará por una modificación de crédito por importe de 65.000 euros destinada a las fiestas patronales de As Dores. Rafael Cuíña dijo tener serias dudas sobre las posibilidades de celebrar los festejos; «non se están facendo festas nas parroquias, en Lalín poderían tocar as bandas ou promover algún acto coma os que se están levando a cabo pero 65.000 euros paréceme cando menos moito diñeiro xa que podería facer falta para outras cousas coma Servizos Sociais. Dubido moito que teñamos festas, e un ano que non as teñamos por unha cuestión sanitaria non pasa nada, e estaría ben que informasen sobre o destino desta cantidade», comentó.

Pregunta a Begoña Blanco por el Museo do Títere

Desde CxL también se preguntaba ayer a la concejala de Cultura, Begoña Blanco, sobre la realidad de la marcha de Viravolta del Museo do Títere. «Sorprende o que pasou este ano co evento Titirideza, e tamén sorprende o silencio de Viravolta», resaltan, tras haber cuestionado la compañía al anterior gobierno mientras ahora están «calados ante a inacción do goberno conservador». Se preguntan si las críticas del PP por el plan museológico son ahora «parte da paisaxe» y si Viravolta eran grandes artistas sin ayudas, a ser «xente próxima a xubilación».