Móvete critica que el rural está invadido por la maleza y Codeseda, sin agua


a estrada / la voz

Móvete denunció ayer que un año más los vecinos del rural se ven afectados «pola falta de xestión do goberno local nas cousas básicas como é o mantamento da rede viaria. A falta de previsión do executivo á hora de planificar os desbroces da vía pública, obrigatorios por lei, causan as queixas da veciñanza do rural afectada polas molestias e perigo que supón a maleza que invade a vía pública, superando máis dun metro de altura, o cal resta visibilidade e incrementa o risco de incendios», argumenta la portavoz de la formación Mar Blanco. Añade que son muchos los vecinos de distintos puntos del municipio quienes les hacen llegar su malestar ante esta situación.

Por su parte, el edil Iván Sanmartín señala que Codeseda está sin agua y con las aceras en grave estado de abandono, que se suma «ao xa constante mal estado de moitas pistas. O Concello debería ser consciente que, aparte de para a cidadanía, isto é un atranco moi grande para os negocios desta parroquia que empezaban a levantar cabeza despois de meses sen actividade. O rural estradense tamén existe», clama Sanmartín.

En este contexto, la portavoz de Móvete urge resolver el problema de la falta de agua en Codeseda «tal e como prometeu o alcalde hai un ano nas datas previas ás eleccións municipais, e instámoslle ao goberno municipal a intensificar os desbroces no rural para que a maleza non ocasiones danos e molestias» a usuarios de pistas y viandantes, suponiendo además de un peligro una imagen de completo abandono, concluye la concejala.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Móvete critica que el rural está invadido por la maleza y Codeseda, sin agua