A Banda de Vilatuxe participa nun acto das Letras Galegas o domingo en Arca


Y ADEMÁSLalín / la voz

1 La carne de porcino cebado y los lechones continuaron ayer una semana más su tendencia bajista en las cotizaciones en la Central Agropecuaria de Galicia en Silleda. Todas las categorías de cebado bajaron: 0,050 euros tanto el carnicero como el selecto, mientras el canal II se depreció 0,065 y 0,1 el desvieje. Los lechones tanto de una como de varias procedencias perdieron 5 euros por unidad, hasta los 53 y 48 euros respectivamente.

2Aunque estaban programadas para noviembre, Seragro decidió suspender la celebración de sus jornas técnicas de vacuno de leche en la Facultade de Veterinaria de Lugo, que solía contar con participación de productores dezanos e incluso algún ponente. La imprevisibilidad en la evolución de la pandemia y su control llevó a los organizadores a aplazar una nueva edición de estas jornadas a noviembre del 2021.

3 La Diputación de Pontevedra ha convocado a los alcaldes de la provincia a una reunión telemática a celebrar este jueves para «debater sobre a necesidade de recuperar o espazo público nos concellos da provincia». El diputado de Mobilidade e Espazos Públicos, Uxío Benítez, anunció que se expondrá «unha novidosa iniciativa para traballar cos gobernos locais co obxectivo de multiplicar a superficie destinada ás persoas fronte aos coches». Asimismo, se analizarán posibles actuaciones urgentes por el covid-19.

4 El responsable en Galicia de Xustiza del sindicato UGT, el lalinense Manuel González Carvajal, cuestionó ayer la falta de concreción de la Xunta en la desescalada para los juzgados. Asegura que los funcionarios «non saben cando, como e en que condicións deben incorporarse». «Son os propios funcionarios os que están a chamar para saber se teñen que traballar ou non, en medio desta desorganización total», dijo. Piden a Xustiza más responsabilidad para gestionar ese regreso.

A Banda de Música de Vilatuxe participará este vindeiro domingo nunha iniciativa promovida en Arca con motivo do Día das Letras Galegas. O programa especial en homenaxe a Carvalho Calero foi iniciativa da Banda de Música de Arca, na que haberá actuacións musicais pero tamén intervencións especiais de escritores ou cantantes. O programa emitirase o día 17 na canle de Youtube da Banda de Arca ás 19.00 horas.

Nesta iniciativa cultural participan catro bandas de música. Xunto con Vilatuxe e Arca estarán tamén a de Chapela e O Landro de Viveiro. Haberá intervencións especiais como a da escritora e docente Inma López Silva, xunto aos compositores Carlos Rodríguez, Simón Couceiro, Andrés Álvarez e Antón Alcalde. Tamén está prevista a colaboración especial da Familia Vázquez TV, Esperanza Mara, Lucía Pérez ou Najla Shami. Unha orixinal idea para manter viva a cultura e neste caso tamén lembrar a Carvalho Calero, homenaxeado este ano no Día das Letras Galegas, aproveitando as redes sociais ante a imposibilidad de celebrar eventos destas características polo el estado de alarma.

A Banda de Música de Vilatuxe animaba a desfrutar deste espectáculo musical aderezado con outros ingredientes o día 17.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

A Banda de Vilatuxe participa nun acto das Letras Galegas o domingo en Arca