La internacionalización de la Feira do Cocido se oficializó este martes, a cinco días de la cita

El regidor expresó su agradecimiento a la Secretaría de Turismo del Estado y a la Consellería de Cultura


Lalín / la Voz

El alcalde de Lalín, José Crespo, celebra la publicación en el Boletín Oficial del Estado de ayer de la resolución de la Secretaría de Estado de Turismo por la que se reconoce oficialmente a la Feira do Cocido como Fiesta de Interés Turístico Internacional. Un reconocimiento que ya fue avanzado por la propia secretaria de Estado de Turismo, Isabel Oliver, en Fitur al regidor.

Con esta designación la Feira do Cocido entra a formar parte de un privilegiado club en que se incluyen 66 fiestas internacionales en España, 12 de ellas gallegas y las cuatro ferias mas importantes de España que son la Feria de Sevilla, la del Caballo en Cádiz y la Feria de Albacete. De las 66 internacionales de España, solo 32 son gastronómicas, apunta el regidor.

Crespo se mostró orgulloso de que «a Feira do Cocido sexa a festa gastronómica máis importante de España; sentímonos moi orgullosos deste honor, porque hoxe a Feira do Cocido é xa referente de Lalín, da comarca e de Galicia».

El alcalde agradeció «enormemente á Secretaría de Estado de Turismo, no meu nome e no do pobo de Lalín, esta distinción que nos da novos folgos para continuar traballando para levar á Feira á excelencia porque de acordo á parábola dos talentos trataremos de rendibilizar e poñer en valor ao máximo os talentos lalinenses polos que levamos traballando moito tempo e que son o resultado do esforzo de moitas persoas».

Un agradecimiento que el regidor extiende también especialmente a la Consellería de Cultura y Turismo «polo seu apoio e colaboración prestados durante o proceso de internacionalización da Feira, un proceso que houbo que iniciar dende cero o pasado mes de agosto, ao cambiar a normativa ao respecto o ministerio», añade.

Considera que con as credenciales que le otorga la declaración de Fiesta de Interés Internacional, la Feira do Cocido «é hoxe unha imaxe de marca de primeiro nivel para vender os produtos de primeira calidade de Lalín» y «unha perfecta ferramenta de márketing para converter Lalín nun referente gastronómico de primero nivel e neste sentido trataremos de dar conta da mellor forma posible desde título internacional».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La internacionalización de la Feira do Cocido se oficializó este martes, a cinco días de la cita