El BNG critica la readmisión de Otero y ve «coqueteo» de Taboada con el PP


lalín / La Voz

El BNG de Vila de Cruces manifestó ayer su disconformidad «coa decisión tomada polo actual goberno de aceptar a readmisión do que foi secretario persoal e xefe de gabinete de Jesús Otero e do PP entre os anos 2003 e 2019». Los nacionalistas defienden que su posicionamiento sobre la oferta de plazas públicas es clara y que con esa decisión «estase implementando o plantel do concello dun xeito encuberto e caciquil, sen ofrecer igualdade de oportunidades e de transparencia». Defienden, dicen, «procesos de concorrencia pública e aberta» Recuerdan que el 9 de julio, José Ramón Otero demandaba al Concello por despido improcedente «dun cargo que cesa xunto co alcalde alegando ter realizado funcións que non lle correspondían» y que la sentencia provisional condena al Concello a readmitirlo en las mismas condiciones que tenía o a indemnizarlo, además de la opción de recurso.

Creen que durante años el anterior alcalde «permitiu que o seu secretario persoal exercese tarefas propias da administración que non lle correspondían para encubrir a creación dun posto laboral» y que Otero «preparpou o camiño para deixar en bandexa un posto para esta persoa e o actual alcalde pretende concederllo». Preguntan porqué el actual alcalde, Luis Taboada, acepotó la reincorporación en lugar de indemnizarlo y presentar recirso «cando as cuantías son sobre dous anos de salario e do outro xeito e un salario até a xubilación» y si al no ir Otero a declarar en defensa del Concello en su día «hai intención de corroborar a reclamación do demandante». Opinan que este proceso evidencia «a incapacidade negociadora do actual goberno para chegar a un acordo co demandante» y les hace sospechar, dicen, «que existe algún tipo de convivencia entre o señor Taboada e o PP» alegando que el coqueteo es evidente. Dicen que si el recurso fue favorable al ex secretario pedirán responsabilidades políticas a Otero y Taboada

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El BNG critica la readmisión de Otero y ve «coqueteo» de Taboada con el PP