El PP recuerda a CxL que dejó una campaña Lalín sin contratar la brigada contra incendios

o. p. LALÍN / LA VOZ

DEZA

Califica de «esperpéntico» que le entren las prisas y apuntan que está en marcha la contratación

27 ago 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP de Lalín califica de «esperpéntico» que Cuíña y Medela tengan la «desfachatez» de recriminar retrasos en la tramitación de las brigadas contra incendios por el peligro que significa no tenerlas activas «cando en 2016 o goberno de Lalín co propio Medela como responsable do tema se negou a contratalos por unha decisión puramente política, como el mesmo recoñeceu en pleno e ante os responsables de distrito, e tivo unha campaña a todo o Concello sen estes efectivos co perigo que elo supuxo».

Los populares se preguntan si «non lles cae a cara de vergoña esixir agora por un presunto retraso o que eles non fixeron a propio intento nun dos exercicios do mandato pasado, abandonando os montes de Lalín á súa sorte e dependendo de concellos veciños». Dicen a Medela que antes de criticar «se informe un pouco e mesmo lea os xornais», ya que en la mañana que dio su nota podía comprobar que había un anuncio oficial del Concello que anunciaba la contratación de brigadistas; señalan que así no haría el ridículo de preguntar el estado de tramitación de un proceso que salía ya en prensa.

Encuadran las críticas «na desorientación que padecen Cuíña e CxL, ao igual ca os seus socios do PSOE, que están totalmente desnortados e sen lembrar o estado de abandono administrativo en que deixaron o Concello», que obligó al actual gobierno a iniciar la tramitación de la mayoría de expedientes, que no se habían comenzado, o hacer correcciones en los que llevaban meses estancados y que hubo que reiniciar. Dicen que Cuíña miente cuando insinúa que se tramita la herencia del anterior gobierno, y apunta que actividades como los campamentos no se iban a hacer con su gobierno, y la dinamización para chavales se hizo con prisa porque «non había previsións para enmendar a falla do parque máis usado do casco urbano», al igual que se contrataron desbroces que no habían previsto.

Por su parte, Medela reiteraba ayer sus críticas, y señala que hace dos años el PP pidió su comparecencia cuando tenían ya contratados desde primeros de agosto los conductores de la motobomba y garantizado el servicio, a falta de contratar los brigadistas: «Agora eles nin conductores nin brigada, cando lle deixamos firmado o convenio coa consellería de tres conductores e cinco brigadistas». Cuíña dice que el rural de Lalín es «un polvorín» para una posible ola de incendios.