El PP recuerda a los socialistas que en 30 meses ejecutaron un 3 % de la Edusi

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

14 ago 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El gobierno de Lalín descalificó la valoración del PSOE sobre el estado de la Edusi y señala que el trabajo «do cuatripartito na xestión destes fondos europeos foi nefasta e puxo en perigo co seu fraccionamento que parte destes cartos acaben redundando en beneficio dos lalinenses». Considera increíble que «Casares e os socialistas só foran capaces de executar en dous anos e medio un 3 %, ou sexa 187.129 euros dos máis de 6 millóns, e agora amaguen con culpar dos retrasos a quen leva só un mes e medio ao fronte do programa».

Expresan desde el ejecutivo popular que si hoy existe un riesgo importante de perder fondos en la estrategia, los culpables son Casares, el PSOE y el cuatripartito por el retraso acumulado a causa de un diseño político deficiente, que convirtió la Edusi «nun reino de taifas de accións que dificilmente teñen conexión e que supoñen un esforzo técnico de contratación e de execución difícil de afrontar para un Concello medio como o de Lalín».

Desvíos económicos

Tildan de poca vergüenza política atreverse a hablar de planificación de la Edusi y de retrasos en la contratación, cuando cuatripartito y PSOE «saben que moitos dos proxectos recollidos presentan uns desvíos económicos na tasación inasumibles e que obrigan a reprantexamentos importantes que están impedindo a súa tramitación tal e como quedaron». Citan como ejemplo un incremento superior al coste previsto del 200 % en Joaquín Loriga y Principal, que llegan a un 400 % más en la avenida Xosé Cuíña.

Valoran como «lamentable» las críticas de quien en 30 meses no superó el 3 % de inversiones hacia quien en menos de 6 meses deberá ejecutar proyectos con desajustes y una tramitación muy retrasada para ejecutar el 27 % de inversiones, recordando críticas populares en el pasado mandato: «A herdanza que deixou o cuatripartito e o PSOE nesta estratexia é o culmen de catro anos de desastre xestor callada de retrasos, perdas de subvencións e de cartos públicos e de deficiencias nas tramitacións».

En cuanto a los solares, «semella que ou renegan do traballo feito polos seus compañeiros nos catro anos de goberno ou se esquecen que ata fai dous meses eles eran o goberno» ya que no entienden que critiquen el estado de algunas parcelas cuya limpieza debieran haber ordenado ellos.