El PP recuerda a los socialistas que en 30 meses ejecutaron un 3 % de la Edusi


lalín / la voz

El gobierno de Lalín descalificó la valoración del PSOE sobre el estado de la Edusi y señala que el trabajo «do cuatripartito na xestión destes fondos europeos foi nefasta e puxo en perigo co seu fraccionamento que parte destes cartos acaben redundando en beneficio dos lalinenses». Considera increíble que «Casares e os socialistas só foran capaces de executar en dous anos e medio un 3 %, ou sexa 187.129 euros dos máis de 6 millóns, e agora amaguen con culpar dos retrasos a quen leva só un mes e medio ao fronte do programa».

Expresan desde el ejecutivo popular que si hoy existe un riesgo importante de perder fondos en la estrategia, los culpables son Casares, el PSOE y el cuatripartito por el retraso acumulado a causa de un diseño político deficiente, que convirtió la Edusi «nun reino de taifas de accións que dificilmente teñen conexión e que supoñen un esforzo técnico de contratación e de execución difícil de afrontar para un Concello medio como o de Lalín».

Desvíos económicos

Tildan de poca vergüenza política atreverse a hablar de planificación de la Edusi y de retrasos en la contratación, cuando cuatripartito y PSOE «saben que moitos dos proxectos recollidos presentan uns desvíos económicos na tasación inasumibles e que obrigan a reprantexamentos importantes que están impedindo a súa tramitación tal e como quedaron». Citan como ejemplo un incremento superior al coste previsto del 200 % en Joaquín Loriga y Principal, que llegan a un 400 % más en la avenida Xosé Cuíña.

Valoran como «lamentable» las críticas de quien en 30 meses no superó el 3 % de inversiones hacia quien en menos de 6 meses deberá ejecutar proyectos con desajustes y una tramitación muy retrasada para ejecutar el 27 % de inversiones, recordando críticas populares en el pasado mandato: «A herdanza que deixou o cuatripartito e o PSOE nesta estratexia é o culmen de catro anos de desastre xestor callada de retrasos, perdas de subvencións e de cartos públicos e de deficiencias nas tramitacións».

En cuanto a los solares, «semella que ou renegan do traballo feito polos seus compañeiros nos catro anos de goberno ou se esquecen que ata fai dous meses eles eran o goberno» ya que no entienden que critiquen el estado de algunas parcelas cuya limpieza debieran haber ordenado ellos.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

El PP recuerda a los socialistas que en 30 meses ejecutaron un 3 % de la Edusi