Critican que el Rali do Botafumeiro dejará aldeas estradenses aisladas

La Voz

DEZA

cedida

04 ago 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El PSOE de A Estrada critica que el Rali do Botafumeiro, que pasará por la zona estradense de Vea en la jornada del sábado 10 de agosto, dejará ese día aldeas completamente aisladas, con todas las entradas y salidas cortadas en una generosa franja horaria.

Los socialistas estradenses se preguntan quién miente sobre la organización del rali. Según aseguran, la organización notificó a los vecinos asegurando que cuenta con el permiso del Concello para llevar a cabo la prueba en la zona. En cambio, el gobierno local aseguró en el último pleno que el expediente está en marcha, por lo que según el PSOE no habría permisos todavía. «Puxémolo en coñecemento do Concello o pasado martes e daquela ninguén do goberno sabía nada», explican los socialistas.

Los socialistas se refieren en concreto al Treito A Start Motor, que cortará diversos viales de las parroquias de Frades, San Xiao y San Xurxo de Vea y Couso el próximo sábado, de 7.15 a 19.45 horas. «Cónstanos que o goberno tiña o trazado no seu poder, pero parece que se está a velar máis polos intereses da proba que polos dos veciños», dice el portavoz socialista, Luis López Bueno.

López Bueno considera que el trazado es «pouco apropiado». «Hai aldeas que quedarán completamente illadas ese día, con todas as entradas e saídas cortadas. É grave ao existir empresas que nesa xornada teñen actividade e tamén traballadores que deben acudir ao seu posto de traballo», comenta. «Compre modificar o trazado para evitar eses problemas e tamén evitar puntos estreitos como o da igrexa románica de Frades, no que se pon en risco o noso patrimonio», añade.

Actuación contra el malestar

Los socialistas aseguran que no se oponen a la celebración de la prueba «protexendo o dereito dos veciños e veciñas a utilizar os viais e garantindo a seguridade do patrimonio das nosas parroquias».

El PSOE estradense considera que existen alternativas menos gravosas para todos y espera «unha actuación rápida do goberno para resolver o malestar dos veciños e veciñas».