CxL demanda un cronograma claro de inversiones en el CIS

El PSOE dice que Crespo olvidó demandar una ambulancia


lalín / la voz

La oposición de Lalín valoró ayer al reunión de Crespo con el titular de Sanidade, Vázquez Almuíña. Desde CxL exigen al conselleiro «un cronograma claro de orzamentos e datas para a construción do CIS, despois de máis dunha década de adiar esta necesidade, co problema engadido da caótica situación do ambulatorio de Lalín, con protestas dos seus traballadores». Piden al nuevo gobierno contundencia con la Xunta, y le recuerdan «o compromiso de dotar orzamentariamente con 400.000 euros a urbanización da zona, que ten que estar nas partidas de orzamentos».

El partido de Cuíña demanda «menos reunións baleiras e máis concreción de orzamento e prazos, coa transparencia necesaria á que a Xunta non está acostumada, dados os seus xa míticos incumprimentos de promesas electorais en Lalín». Exigen a Almuíña que acuda a la localidad a informar de plazos a responsables sanitarios y trabajadores, y al gobierno local que informe en el primer pleno de estas conversaciones «que semellan non ser máis que unha foto entre compinches contra os intereses do pobo de Lalín».

Por su parte, desde el PSOE lamentan que Crespo se olvidase de solicitar al conselleiro mejoras en la dotación de vehículos de emergencias, ya que siendo cabecera de una comarca de más de 45.000 habitantes solo cuenta con una ambulancia para urgencias. Los socialistas consideran de máxima necesidad que el municipio cuente con una nueva ambulancia durante el día para dar respuesta de forma efectiva a las situaciones de riesgo y emergencia que se producen en el municipio. Señalan que en el anterior mandato los socialistas encabezaron numerosas iniciativas para que la Xunta dotase a Lalín de una nueva ambulancia «pero o goberno de Feijoo fixo oídos xordos e o noso concello segue a contar co triste privilexio de ser un dos municipios da nosa categoría con peor cobertura e asistencia sanitaria de todo o país debido á desidia da Xunta».

El PSOE recordó a Crespo que la dotación de una ambulancia medicalizada es la primera propuesta en materia sanitaria del PP en la campaña, en el que llaman «libro da infamia, unha publicación na que Crespo insulta e menospreza a todos os seus contricantes políticos, nun dispendio de recursos materiais e económicos inaudito e vergoñento por parte dun partido político en Lalín».

Vilariño (BNG) criticó que tras 4 años sin partidas para el CIS ahora se comprometan, en «un abuso de poder do conselleiro».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

CxL demanda un cronograma claro de inversiones en el CIS