Cuíña pide explicaciones a Feijoo porque «as inversións en catro anos foron cero»

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

MARCOS MÍGUEZ

21 may 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde y candidato por Compromiso por Lalín, Rafael Cuíña, replica a Feijoo tras el mitin celebrado del PP del domingo que «debería vir aquí a dar explicacións da xestión do seu goberno para con Lalín» apuntando que «nestes catro anos, os investimentos da Xunta para Lalín, quitando as partidas xenéricas, foron igual a cero euros».

Considera que, ya que el presidente de la Xunta viene a Lalín, «podía explicarlles aos traballadores da Oficina Agraria Comarcal, que levan meses manifestándose diante do local no que traballan, e a falta de respecto cara a eles que supón mantelos nesas condicións cando levan meses alugadas as novas instalacións, pagándolle ao arrendador sen ocupalas». Recordó el acuerdo de Lalín con la Xunta del bipartito para construir un edificio parea Medio Rural que quedó «en papel mollado».

Cuíña suma a las promesas del PP, el CIS (antes CAR) echando en falta que la Xunta concrete «prazos e financiamento para a execución deste proxecto, fundamental para mellorar a asistencia sanitaria de Lalín e da comarca». El cabeza de lista por Compromiso reprochó a Feijoo «a promesa de ampliación do polígono Lalín 2000, que o PP leva anunciando dende hai anos, convocatoria electoral tras convocatoria electoral». Un proyecto que considera «prioritario para atender as necesidades de chan industrial para a zona, o que redundaría na reactivación económica do municipio e da creación de emprego».

Asegura que «o Concello demostrou hai semanas que hai solicitudes empresariais reais e acreditadas para a posta en marcha de diferentes proxectos». Otro de los temas abordados en el mitin fueron las concentraciones parcelarias, Cuíña tilda de «especialmente hipócritas» la promesa de reactivarlas alegando que «en Lalín hai parroquias, como Losón, nas que o proceso leva xa trinta anos, e noutras arredor de vinte, para que agora veñan a prometer aceleralo en período electoral» y considera que el sector lácteo es algo muy serio y requiera del gobierno gallego «algo máis que promesas desde un escenario». Respecto a ciertas alusiones personales del mitin recordó a Crespo que hace muchos años en DezTV dijo que «hai xente que está no cargo coma se estivese pegada con pegamento Imedio» y cree que el candidato popular ya acabó su etapa.