El BNG plantea el uso público de la Torre de Guimarei

Esta formación también pretende un plan integral de valoración para Pontevea


a estrada / la voza estrada / la voz

El BNG de A Estrada convocó ayer a militantes e integrantes de su candidatura para protagonizar un acto reivindicativo junto a la Torre de Guimarei. Esta formación considera que su estado ruinoso simboliza el del patrimonio cultural e histórico del municipio. Para el cabeza de lista, Xosé Magariños, «é evidente que para o PP o prioritario é o cemento branco, fronte o rico patrimonio que temos», asegurando que en caso de gobernar fijarían como prioritario recuperar tanto la torre como el pazo de Guimarei para uso público, además de ponerlo en valor «porque sabemos da súa potencialidade, especialmente dada a súa proximidade ao casco urbano».

Magariños también aludió a otro elemento patrimonial relevante, el puente de Pontevea, declarado hace pocos meses Ben de Interese Cultural (BIC). «Queremos poñer en marcha un plan integral de valorización, demandado pola asociación Entreaspontes, que fixeron un traballo inxente de recuperación do entorno ao longo dos últimos anos, ante a desidia do goberno do Partido Popular». Incidió en que la puesta en valor «do noso é tamén clave para unha política turística con garantías de éxito; se temos todo a monte, como até agora, pouca xente visitará o noso concello, abocando ao fracaso e á desaparición o sector turístico estradense». Dijo el candidato que quieren que «o turista gaste na Estrada, o que beneficiaría ao sector e a hostalaría».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
15 votos
Comentarios

El BNG plantea el uso público de la Torre de Guimarei