Ciudadanos denuncia trato de favor a usuarios de garajes de Calvo Garra

Olimpio Pelayo Arca Camba
o. p. arca LALÍN / LA VOZ

DEZA

miguel souto

Senande dice que el Concello ofreció aparcar gratis en Aldea Grande solo a algunos

03 may 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El coordinador de Ciudadanos Lalín y candidato a la alcaldía, Pablo Senande, se hizo eco de quejas de vecinos de la calle Calvo Garra porque «o Concello, e incluso algunha xestoría, aconsellou ir ao consistorio a solicitar unha tarxeta gratuita para poder aparcar no párking Aldea Grande ata que se finalicen as obras» en la citada rúa, que impiden desde hace días la utilización de los garajes a los que se accede a través de la calle. Las críticas llegan porque la gratuidad no fue para todos, sino que algunos afectados se enteraron de que existían esas tarjetas gratuitas al preguntar a otros vecinos. Alguna persona afectada, relata Senande, acudió entonces hasta el ayuntamiento a pedir también una tarjeta gratuita: «Foi pola mañá e déronlle a tarxeta, pero pola tarde chamáronlle para dicirlle que a tiña que devolver».

El coordinador de Ciudadanos asegura que se interesó por el caso con varios vecinos para conocer la situación «e hai veciños que non saben nada. E hai xente que aínda ten esa tarxeta, que non a devolveu. Nós denunciamos esta discriminación por parte do Concello, beneficiando a uns dos veciños que teñen praza de garaxe nesta rúa, e a outros non, tendo acceso e gratuidade ao párking con cartos públicos» en unos casos, y otros no.

Cuestiona que algunos afectados por las obras por no poder entrar a los garajes con sus coches lleven días pudiendo aparcar gratuitamente en el párking Aldea Grande, mientras a algún otro se le retiró en horas la posibilidad de hacerlo «sen darlle ningunha explicación». Senande entiende que tras críticas vecinales en el Concello se frenó la entrega de tarjetas gratuitas, pero anima a las formaciones políticas con representación en la corporación municipal a «investigar o caso, aclarar a situación e tomar medidas, porque a nós parécenos un tema moi moi grave».

Compensación lógica

Senande señala que las obras causan un perjuicio a los afectados, y la propia empresa o el propio Concello debieran haberlo previsto: «Se prevén que a obra dure dous meses non pode durar o dobre, porque igual se é tanto tempo o terían que facer por fases, ou compensalos dalgún xeito». En ese sentido, entiende que ofrecer la posibilidad de aparcar sin coste en Aldea Grande podría compensarles por verse privados de utilizar sus garajes a consecuencia de las obras: «Tería sido unha boa solución se fóra para todos igual, entregándolles unha tarxeta polo tempo que duren as obras. Sería algo lóxico, pero non a uns si e a outros non, por ser amigo ou por ser quen é», concluyó el representante de Ciudadanos Lalín.