Santalla pide la resolución de los altos costes de la autopista AP-53

Los socialistas lalinense expresaron su apoyo a Rafael Cuíña y a Fernández


Lalín / la Voz

El PSOE de Lalín presentó ayer en el Hotel Spa Torre do Deza su candidatura en un acto que contó con la presencia del candidato número 2 al Congreso, Guillermo Meijón y el número 6, Diego Cuíña. El candidato socialista a la alcaldía de Lalín, Román Santalla, destacó que tiene «unha candidatura para gobernar, chea de numerosos proxectos pensados para a veciñanza e sempre atendendo as súas necesidades». Santalla aprovechó para destacar y agradecer «o gran traballo feito» por los compañeros que estuvieron en el gobierno.

En su intervención se dirigió a Guillermo Meixón pidiéndole que trate de resolver el problema de los altos costes de la AP-53 señalando que «nós estamos aquí para firmar un compromiso coa xente e para recordarlle que os problemas, a autopista é vida para o interior, é a vía polo interior desde a costa, é a vía necesaria para o desenvolvemento da comarca e da nosa vila, que utiliza a veciñanza cando ten familiares nos hospitais e demais, por iso é tan necesario darlle unha solución». Santalla apuntó que apostará por el rural dotándolo «dunha brigada de obras permanente» que se dedique al mantenimiento de las pistas, a desbroces y todo lo que necesite el rural. Abogó por «políticas de benestar social, melloras nas pensións dos maiores, melloras dos prezos para os agricultores e gandeiros» y del medio ambiente.

En la presentación intervino también Alba Fornos, número 2 de la candidatura, que destacó su compromiso y su ilusión por «facer as cousas ben». Alabó a Santalla, a quien retrató como «unha persoa axeitada, posto que é do rural, próxima e con carisma, e cunha fiabilidade máis que demostrada». Considera que el partido está integrado por un equipo comprometido solvente e integrado por personas «solventes e capaces». Por su parte el candidato al Parlamento Europeo y actual teniente alcalde, Nicolás González Casares, apuesta «por continuar co cambio que está tendo Lalín» y cree que Santalla «é unha garantía do cambio, de que non volva a Lalín un pasado tan feo como nos está presentando Crespo». Meijón abogó por una sanidad pública, universal, gratuita y de excelencia, una educación pública y unas pensiones dignas» mientras que el silledense Diego Cuíña puso el acento en la necesidad de frenar la despoblación.

Los socialistas de Lalín manifestaron ayer su apoyo al alcalde, Rafael Cuíña, y al concejal de Comercio, José Manuel Fernández, tras conocerse la denuncia interpuesta contra ellos por el candidato del PP, José Crespo, que demanda «a investigación de presuntos delitos de tráfico de influencias, suborno, falsificación de documento público por parte da autoridade ou funcionario do consistorio, entre outros presuntos delitos».

El PSOE confía, dice, en la honradez de ambos y consideran deplorable la denuncia contra su sucesor «a un mes das eleccións» recordando que en 40 años que el PSOE nunca denunció a ningún gobernante «aínda tendo indicios nalgúns asuntos»

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Santalla pide la resolución de los altos costes de la autopista AP-53