El BNG de Lalín apuesta por el rural con la elección de Ariadna Fernández como 2

Rocío Perez Ramos
R. Ramos LALÍN / LA VOZ

DEZA

Cedida

19 mar 2019 . Actualizado a las 21:46 h.

El BNG de Lalín presentó a la que será la número 2 de la lista con la que concurren a las próximas municipales. Se trata de Ariadna Fernández González, una joven de 31 años, natural de Porcallos, en Goiás, ganadera y veterinaria. Su elección fue por unanimidad en la asamblea local. Francisco Vilariño la calificaba como «unha profesional moi valorada e un referente no rural», una mujer que encaja, apunta en esa revolución del rural que quieren llevar a cabo e incluyen en su programa y que reunía todos los condicionantes que buscaban desde «a mocidade, unha persoa moi referente, e moi valorada pese a súa idade, que está na asociación A Grela de defensa da lingua, a que lle gusta escribir e que é unha persoa con moitas cualidades». Estamos moi contentos de poder contar con ela».

A día de hoy no está afiliada al BNG. Vilariño, al igual que hacía la propia Ariadna, señalaba que otros partidos la habían invitado a ir en sus listas. Los rechazó, pero sí aceptó la del BNG porque, dice, «é un partido que é afín as miñas ideas e penso que pode facer algo a nivel de Galicia, a nivel municipal e estatal, por Galicia, polo rural e polas mulleres». Cree que a la formación le puede aportar «o que sucede nunha aldea, cómo viven e o que precisan e o que aportaría calquera muller que lle gustaría que respectaran os seis dereitos».

Es la primera vez que se presenta en política y señala que está muy ilusionada pero también nerviosa «porque quero facelo ben». Por delante tiene su primera campaña y tiene claro que lo que va a hacer «é dicir sempre a verdade, porque dicindo a verdade non te equivocas nunca, só tes que repetila; eu sempre fago iso porque senón despois equivócaste e dicindo o que sentes a xente, a xente apóiate ou non, están no seu dereito, pero si polo menos vai, te escoita e che da a oportunidade de lle digas o as túas opinións o qué queres facer, iso ten moita valía».

Se presenta «como unha rapaza dos Porcallos, do medio e medio dunha aldea de catro veciños que pensa que é importante defender o rural, o lugar onde nacemos, as cousas que nos veñen dadas por sorte, a natureza que nos rodea, o idioma que temos e a nosa cultura propia, iso é o básico». Señala que «son unha persoa que me gusta aprender, todo son experiencias e esta é unha e si podo colaborar e facer que este proxecto sexa mellor, iso será o que faga». Estudió Veterinaria en Lugo, trabajó en Aragón y regresó a Lalín hace cuatro años.