El BNG de Lalín apuesta por el rural con la elección de Ariadna Fernández como 2


Lalín / la Voz

El BNG de Lalín presentó a la que será la número 2 de la lista con la que concurren a las próximas municipales. Se trata de Ariadna Fernández González, una joven de 31 años, natural de Porcallos, en Goiás, ganadera y veterinaria. Su elección fue por unanimidad en la asamblea local. Francisco Vilariño la calificaba como «unha profesional moi valorada e un referente no rural», una mujer que encaja, apunta en esa revolución del rural que quieren llevar a cabo e incluyen en su programa y que reunía todos los condicionantes que buscaban desde «a mocidade, unha persoa moi referente, e moi valorada pese a súa idade, que está na asociación A Grela de defensa da lingua, a que lle gusta escribir e que é unha persoa con moitas cualidades». Estamos moi contentos de poder contar con ela».

A día de hoy no está afiliada al BNG. Vilariño, al igual que hacía la propia Ariadna, señalaba que otros partidos la habían invitado a ir en sus listas. Los rechazó, pero sí aceptó la del BNG porque, dice, «é un partido que é afín as miñas ideas e penso que pode facer algo a nivel de Galicia, a nivel municipal e estatal, por Galicia, polo rural e polas mulleres». Cree que a la formación le puede aportar «o que sucede nunha aldea, cómo viven e o que precisan e o que aportaría calquera muller que lle gustaría que respectaran os seis dereitos».

Es la primera vez que se presenta en política y señala que está muy ilusionada pero también nerviosa «porque quero facelo ben». Por delante tiene su primera campaña y tiene claro que lo que va a hacer «é dicir sempre a verdade, porque dicindo a verdade non te equivocas nunca, só tes que repetila; eu sempre fago iso porque senón despois equivócaste e dicindo o que sentes a xente, a xente apóiate ou non, están no seu dereito, pero si polo menos vai, te escoita e che da a oportunidade de lle digas o as túas opinións o qué queres facer, iso ten moita valía».

Se presenta «como unha rapaza dos Porcallos, do medio e medio dunha aldea de catro veciños que pensa que é importante defender o rural, o lugar onde nacemos, as cousas que nos veñen dadas por sorte, a natureza que nos rodea, o idioma que temos e a nosa cultura propia, iso é o básico». Señala que «son unha persoa que me gusta aprender, todo son experiencias e esta é unha e si podo colaborar e facer que este proxecto sexa mellor, iso será o que faga». Estudió Veterinaria en Lugo, trabajó en Aragón y regresó a Lalín hace cuatro años.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
10 votos
Comentarios

El BNG de Lalín apuesta por el rural con la elección de Ariadna Fernández como 2