María Crespo: «Ofrecemos unha alternativa sostible que evite a turismofobia»

amelia ferreiroa LALÍN / LA VOZ

DEZA

A empresa aposta pola posta en valor do patrimonio, e dinamizar a economía local

11 nov 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Puido ser veterinaria, actriz, cantante ou panadeira; eran opcións coas que soñaba sendo unha cativa, pero finalmente María Crespo Castro apuntou cara ao Centro Superior de Hostelería de Galicia (CSHG) onde cursou unha diplomatura en Xestión Hoteleira e despois de varios cursos e seminarios relacionados co sector do ocio e facer prácticas laborais que lle permitiron estar en lugares como Munich, Marbella, Madrid e Londres acabou facéndose cargo da dirección xeral da empresa Experiencias del Destino.

-Lalinense, apaixonada do turismo e con empresa radicada en Lugo.

-Ao rematar os estudos a empresa na que fixen as prácticas en Londres ofreceume traballar no departamento de operacións como coordinadora do equipo, e alí estiven case ano e medio ata que fun contactada por Animatium, na que traballara o verán previo aos meus estudos no CSHG para preguntarme se coñecía a alguén ou se estaría interesada para ir a Madrid a encargarme dun novo proxecto que estaban poñendo en marcha. Contáronme que era Experiencias del Destino (EeD), e ofrecínme para o posto. Así que agora estamos coa posta en marcha e conto que para o primeiro trimestre do 2019 poida ter en marcha a oficina de Madrid. A sede da empresa atópase nas instalacións de Animatium en Lugo pero en breve daremos a coñecer o nome da nova sociedade que capitaneará Experiencias del Destino, e a sede social desta nova empresa.

-A súa é unha plataforma de experiencias turísticas. Que a levou por esta senda?

-Analizando o mercado e detectando varias oportunidades e tendencias vimos que era preciso poñer en marcha un proxecto que aportase valor a este novo movemento. EdD nace co obxectivo de cubrir a demanda crecente de contido experiencial e ofrecer unha alternativa sostible que evite a turismofobia ou a sobreexplotación dos recursos, poñendo en valor o patrimonio dos destinos e dinamizando a economía local para crear o que chamaríamos un novo ecosistema turístico; onde as novas tecnoloxías teñen moito protagonismo.