Móvete critica que se gasten 40.000 euros en la Festa do Salmón y se contamine el Ulla

La Voz A ESTRADA / LA VOZ

DEZA

22 may 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Móvete (Movemento Veciñal Estradense) considera un despropósito que el Concello destine 40.000 euros a «gastos diversos da Festa do Salmón» mientras contribuye a incrementar la contaminación del río «ata o punto de permitir o colapso e a extinción dos salmóns no Ulla».

La formación que lidera Mar Blanco alude a un informe del Seprona que indica que los vertidos de la depuradora de Aguións, a causa del mal funcionamiento de la Edar, perjudican el desove de los salmónidos. Cita otro de Adega que da cuenta del impacto que tuvo la mina de Touro en décadas pasadas en la reducción de salmones en el Ulla y advierte que la reapertura de la mina supondría «a extinción do salmón no Ulla e o colapso definitivo no río». «Se o goberno municipal e da Xunta fosen coherentes, o primeiro que deberan facer é opoñerse de xeito contundente á reapertura da mina de cobre en Touro-O Pino e mellorar o funcionamento das depuradoras, de xeito prioritario», dice Blanco.

Un cartel en castellano

Por otra parte, Mar Blanco denuncia la «nula sensibilidade do goberno co galego» por publicar en la cuenta de Instagram del Concello un cartel de la fiesta rotulado en castellano, algo que va en contra de la ordenanza municipal de promoción del gallego. «Primeiro foi o gravado de Zona Vinos e agora Fiesta del Salmón», critica Móvete.

Por último, la edil lamenta el «ninguneo a Radio Estrada». Asegura que «non só non se recoñece a súa labor senón que nin sequera se aproveitou para anunciar a festa».