Los Bomberos no reconocen la autoridad jerárquica del ex gerente provisional del parque

Presentaron al Consorcio un escrito, registrado el día 8, anunciando que no acatarán sus órdenes

.

LaLín / la Voz

Los Bomberos emitieron ayer un comunicado por el que informan de la presentación, por parte de la plantilla, de un escrito registrado el pasado día 8 y por el cual informar al Consorcio que no reconocen al ex gerente provisional del parque «como mando xerárquico, dado que a praza que ostenta é a de bombeiro» y apuntan que «non imos a acatar ningunha directriz nin orde que nos dé relativa á organización de traballo, tarefas a facer ou protocolos de actuación nas intervencións».

Creen que una de las razones por las que desde el Consorcio, dicen, no quieren que vuelva a su actividad como bombero es «que actualmente, debido a unha limitación física, non pode exercer tódalas tarefas que implican as de bombeiros e que conleven riscos». Consideran que «cando hai unha limitación que non permita desenrolar o posto de traballo, débese adaptar o posto ás necesidades do traballador, tal e como reflicte a Lei de Protección de Riscos Laborais, e polo tanto, o máis normal, e que así se fai noutros servizos de emerxencias, sería darlle unha segunda actividade, con outras funcións que non sexan as propias da intervención e cos riscos que esto supón».

Los bomberos critican el supuesto cobro de un plus por parte de este trabajador y que la plantilla cifra en 800 euros al mes. Se quejan de que realiza su actividad laboral en la oficina y en horario de mañana «sen traballar nin fines de semana nin festivos, e querendo exercer unha autoridade xerárquica sobre o resto dos bombeiros».

Recuerdan que el gerente del parque, Juan José Muñoz, se reincorporó a su plaza en el consorcio del parque intercomarcal de Deza y Tabeirós-Terra de Montes hace ya nueve meses y que el ex responsable accidental «segue a exercer e cubrir unha praza de adxunto que non se creou en ningún momento nin saiu aberta para o resto da plantilla».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Los Bomberos no reconocen la autoridad jerárquica del ex gerente provisional del parque