El gobierno lalinense exige a los populares responsabilidades políticas por el muro de Doade


Lalín / la Voz

Tras conocer el informe de secretaría en relación al proyecto de las obras del muro de Doade fechado en 2015, el gobierno lalinense vuelve a pedir explicaciones al PP. Le acusa de «prácticas políticas irregulares e claramente caciquís no proxecto» y demanda responsabilidades políticas. Cree que la junta de gobierno que dio luz verde a este proyecto «podería verse nun serio problema legal se alguén denunciase o acordo».

Dicen que no están por judicializar la vida municipal pero consideran que el PP «segue sen despexar ningunha das dúbidas». Califica las actuaciones de «escándalo maiúsculo» incidiendo que el secretario en las conclusiones de su informe «constata que o proxecto e a solicitude de subvención á Deputación se aprobaron sen contar cos perceptivos permisos e cesións de terreos aos que obriga á normativa».

El gobierno local insiste en que «resulta inexplicable que o PP teña o enorme cinismo de reclamar explicacións pola perda de parte das axudas para este proyectos, xa que a vista do informe municipal queda demostrado que foi a súa irresponsable xestións e os seus graves incumprimentos da normativa os que provocaron que non se puidesen realizar parte das actuación, e polo tanto, xustificar parte de esas ayudas, a pesar dos esforzos feitos polo goberno para poder executalas».

Indican que el PP tampoco tenía la cesión de los terrenos del ADIF para construir un tanque de agua en Botos ni el permiso de Augas de Galicia y que los populares aseguraron en su día contar con todos los requisitos para pedir una subvención a la Diputación de 238.370 euros.

Requerimientos

Por su parte el PP insiste en que «por máis informes que pida terá que dar explicacións en sede plenaria de porqué se perderon os 55.000 euros». Indican que el permiso de Patrimonio es de 20 de abril del 2016 y «non se executaron as obras en dous anos» y que «non se atenderon ata tres requerimentos da Deputación para que se xustificase esta subvención».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El gobierno lalinense exige a los populares responsabilidades políticas por el muro de Doade