La Asociación Álvaro das Casas otorgó a la cooperativa Hoxe uno de los dos Bacelos de Prata

La Voz LALÍN / LA VOZ

DEZA

miguel souto

24 oct 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La Asociación Álvaro das Casas otorgó este año uno de los dos Premios Bacelos de Prata al etiquetado en lengua gallega a la cooperativa dezana Hoxe. De esta empresa agraria, fundada por ganaderos en 1971, los miembros del jurado destacaron «a súa aposta dende fai 20 anos pola inclusión do noso patrimonio lingüístico na etiquetaxe de todas ás súas marcas así como na publicidade en todos os soportes». Subrayan que «a Cooperativa Hoxe ten asumida a filosofía da responsabilidade corporativa, apoiando economicamente iniciativas de diversa índole (deportes, publicacións, etcétera) y remarcan «moi positivamente a permanencia do compromiso coa lingua nun espazo fundamental para acentuar a orixe dos nosos produtos».

Hoxe transforma la leche de vaca en queso con marcas como Cremosiño, Nai, Neno, Lendas do Deza ó Madurado Hoxe, entre otras. El jurado destacó también la excelente calidad de los productos de esta cooperativa que gestiona Lito Andión. El otro de los premiados es Adega O Alborexar, ubicada en Cortiñas (Castrelo de Miño) y acogida a la denominación de origen Ribeiro.

La entrega de la IX edición de los premios Bacelos de Prata tendrá lugar el 18 de noviembre en el Pazo dos Ulloa, en Esposende (Ribadavia). El jurado se reunió el pasado día 20 en el Pazo dos Ulloa para deliberar.